Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

LG är gamla Goldstar...

de som gjorde mikrovågsugnar man kunde köpa på Överskottsbolaget,

diverse småelektroniska prylar som väckarklockor och små små tv för

husvagnen.

Å andra sidan har ju Samsung varit rena skiten förut också...

Liksom Akai i början.

Specen verkar bra på datorn du kollat in.

Bra om nån visste ifall GEForce sätter käppar i hjulet dock.

Om jag minns fel går det nog att ha den till musikprogram också.

LG? Har dock hittat en hp för liknande pris nu. http://www.dustin.se/pd_5010379230.aspx#

Postat

Bajsa lite på den först.

Tycker mycket av det som Pitchfork pushar för är rätt bra och passar ofta min uppfattning av vad som är bra, men ibland vet jag inte riktigt vad dom tänker. Best Coast har jag nyss kommit på är helt ok, men She & Him är mycket bättre och framförallt intressantare. Vampire Weekends andra skiva tycker jag är bra men första gillar jag inte alls lika mycket. Surfer Blood tycker jag inte om heller, Four Tet är väl ok men orka lyssna på typ ambient indie rock. Ariel Pink var bra också. Det är väl det senaste jag fått genom pitchfork tror jag.

Jag vet inte om jag har hittat nånting som jag tycker om särskilt mycket genom Pitchfork faktiskt.

Kollar igenom last.fm-listan...

Nej, ingenting. Varför läser jag där för.

Postat

Jag vet inte om jag har hittat nånting som jag tycker om särskilt mycket genom Pitchfork faktiskt.

Kollar igenom last.fm-listan...

Nej, ingenting. Varför läser jag där för.

Haha, kollade på min lista nu med. Av de 25 första banden är nog ingen direkt genom pitchfork. 26:e plats är Fang Island på dock, och dom fick jag genom pitchfork.

Postat

Kollade på tv.nu, såg att det började ett program på femman som hette Samlandet förstör mitt liv. Tog ett tag innan jag fattade att det inte stod Sam-landet. 😄

Postat

Så sjukt söt är emma watson på den bilden 🥰

Ja 🥰

Fast Michelle Williams...

69688_michelle-williams-at-cannes-premiering-two-new-films.jpg

Fast hon gör sig bättre på film än på bild.

Postat

Kollade på tv.nu, såg att det började ett program på femman som hette Samlandet förstör mitt liv. Tog ett tag innan jag fattade att det inte stod Sam-landet. 😄

Hehe, sopa ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.