Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Okej, bland det galnaste jag gjort inom electrohouseväg. 😄 :D

😱

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

LOL! Google har gett upp på Wave och överger all vidare programmering av tjänsten. 😛

Japp, läste det förut. 😄 Du använder det väl? Du och endast du? 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Slojnörd... välj (om det nu finns nåt val) definitivt det heta spanet och bry dig inte om varmamackorkvinnan!

Vad skulle du vara med varmamackorkvinnan för, om det inte fanns en het attraktion?

Då kan du lika gärna vara ihop med en cykel eller en akvariefisk.

Samtidigt... om du inte vet vilken, så kanske ingen av dem är rätt för dig.

Sägs det, har jag hört.

Men... jobba på det heta spanet!!

Se sedan till att det utvecklas till en varmamackorkvinna,

men MED hetta!

😄

//debatt

Tack för visdomsorden debatt men med lite tillnyktrande å sömn så är jag kanske inte lika förälskad 😄 . Vi får se vad som händer...( om hon tar den i sina händer 😮 )Gillar att vara själv men...

Postat

Tack för visdomsorden debatt men med lite tillnyktrande å sömn så är jag kanske inte lika förälskad 😄

[...]

Det där har aldrig hänt förr! 😄

Postat

På tal om väder så har vi haft sol hela dan.

Vi med. Fast den var bakom molnen, så man såg den aldrig.

Postat

På tal om väder så har vi haft sol hela dan.

I Umä me. Riktigt busväder igår dock. Knallade och bangade rejält när Oskar var ute och gick.

Postat

I Umä me. Riktigt busväder igår dock. Knallade och bangade rejält när Oskar var ute och gick.

Samma här, inga åskor dock. Satans osis att vi inte hade musikarret på boin idag istället.

Visst sa jag att jag har grovspacklat hotell Plaza? Fyyyyyyy vad tungt å minns det än.

/Målarn

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.