Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fick lite ryck och slängde ihop en låt.. 😕 Tänker mig typ soft låt till Wakeboardfilm.

Ere nått att fortsätta på? 😱

Redigerat av Memphis
Postat

Holy. Shit. Jag såg precis The Room. Wow.

Tänk er nån som aldrig har sett en film i hela sitt liv, går på nån form av kryptiska droger kombinerat med psykiskt handikapp, och får för sig att göra ett triangeldrama med de sämsta skådisar han kan hitta.

Ni måste se den. Helt jävla sjuk film.

Postat

Kan man länka låtar som man har i kritikavdelningen här så det blir en sådan fräck spelare som alla coola har på något vis? Kan inte... 🙁

Postat

Kan man länka låtar som man har i kritikavdelningen här så det blir en sådan fräck spelare som alla coola har på något vis? Kan inte... 🙁

Vore väl om du kan hitta adressen till själva filen.

Gåre högerklicka och få fram adressen till mp3an?

Postat

Jo, Dingbats. Du var inte överförtjust i mina metallåtar p.g.a. att du tycker om musik utan attityd, om jag minns rätt. Så tänkte uppmärksamma dig på att jag nyligen skapat lite annan musik under namnet L. H. Grund. Det ligger mer åt indierock-hållet. Och sången är på svenska.

Här finns en låt. Skulle vara kul om du lyssnade. 🙂

https://www.studio.se/index.php?showtopic=78181

drloop (oregistrerad)
Postat

Har präxis redigerat lite video. de e sköj..

drloop (oregistrerad)
Postat

Ser nästan så ut... filmat på Bohus Malmön och södra delen är ingen vackert plats egentligen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.