Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

fan vad jag känner mig awkward med mina arbetskamrater egentligen xD

synd att typ alla kvinns lever tråkigt parförhållande och inte är med ute. har alltid haft lättare att bounda med tjejer. 😊

Annons
Postat
fan vad jag känner mig awkward med mina arbetskamrater egentligen xD

synd att typ alla kvinns lever tråkigt parförhållande och inte är med ute. har alltid haft lättare att bounda med tjejer. 😏

Läste "bounca" och lät fantasin skena iväg...

Postat
MEN VAFAN SLEJ! AVSLÖJA!! 😛

Morn! 😄

Orkar inte läsa ikapp 58 sidor 😏 Resumé?

Jag har varit i Bosnien. Kombinerad arbetsresa och studiebesök, tom uppträtt! 😮 och efter det i El Stockholmo å sett ACDC. Tåget kom hit 5.25. Skönt att vara hemma i längsta igen 😛

Postat
Nu vill jag veta en grej av er.

Ser ni er någonsin i spegeln och tänker "ja herregud, där är 'jag' ja. så ser 'jag' ut, vad cp"? Händer mig hela tiden. Samma sak med att jag hör hur min röst låter.

Japp! Tycker det är ganska läskigt ändå. Ibland när jag ser bild på t.ex Hitler, Einstein eller någon annan person som gjort mycket, något viktigt eller hemskt så tänker jag att hur fan kunde allt det där komma ur det där huvudet.

Postat
Morn! 😄

Jag har varit i Bosnien. Kombinerad arbetsresa och studiebesök, tom uppträtt! 😮 och efter det i El Stockholmo å sett ACDC. Tåget kom hit 5.25. Skönt att vara hemma i längsta igen 😛

Coolt! 😛

Postat (redigerat)
Morn! 😄

Nice Slejjis, lät kul! 😛

Okej en resumé:

-Micke har opererat sig, det gick bra.

-Fidden matlådade i 3 timmar häromdagen.

-Killis håller på att köpa nya bågar, säg att #1 ser bäst ut.

-Debatt har fått ryggskott men klarar sig.

-Jag håller på att köpa soffa.

-Grahn försöker sälja sin distpedal.

-Grahn har fikat.

😄

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Äntligen har min tå läkt förresten! Kan ni fatta hur skönt det är. Haft konstant smärta i 2 års tid, det har blödit och varat hela tiden. Nu e den fin igen. 😏

Redigerat av Memphis
Postat
Nice Slejjis, lät kul! ☺️

Okej en resumé:

-Micke har opererat sig, det gick bra.

-Fidden matlådade i 3 timmar häromdagen.

-Killis håller på att köpa nya bågar, säg att #1 ser bäst ut.

-Debatt har fått ryggskott men klarar sig.

-Jag håller på att köpa soffa.

-Grahn försöker sälja sin distpedal.

-Grahn har fikat.

😄

Nice! Ungefär som vanligt då 😄

Postat
Äntligen har min tå läkt förresten! Kan ni fatta hur skönt det är. Haft konstant smärta i 2 års tid, det har blödit och varat hela tiden. Nu e den fin igen. 😄

Ett Hjärtligt grattis!

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.