Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Skulle du knulla en nynazist?

Nej.

Vilket är intressant eftersom jag nyss sa att jag inte är politisk när det gäller knullande. Men detta beror snarare på att nynazister i överlag inte känns speciellt attraktiva när det gäller personlighet heller även om man bortser från ideologin.

Redigerat av Krokodil
Postat

Nej.

Vilket är intressant eftersom jag nyss sa att jag inte är politisk när det gäller knullande. Men detta beror snarare på att nynazister i överlag inte känns speciellt attraktiva när det gäller personlighet heller även om man bortser från ideologin.

Detsamma. En annan kategori jag inte skulle knulla med tång är tjejer som säger "en" istället för "man" (av feministiska, inte norrländska, skäl).

Postat

Nej jag HAR ju inte DET! Men det borde jag göra har jag tänkt många gånger.

Nyaste skivan är riktigt bra. Låter väldigt 80-tal men vad gör det.

Postat

Vad ska du se dingis?

Vet inte säkert. Jag tankade ner en massa franska filmer igår och idag att beta av. Hade aldrig hört talas om dem innan. Blir nog nån som inte är för lång.

Postat

Nyaste skivan är riktigt bra. Låter väldigt 80-tal men vad gör det.

Nja, det kan göra nåt. Men jag ska kolla upp det. Har dunderratio på Waffles.

Postat

Jag fattar inte riktigt grejen med Arcade Fire. Tycker inte dom är bra, men dom ska tydligen vara bra.

Tycker det jag har hört har vart bättre än den mesta pitchforkpop.

Le Dîner de cons är tro det eller ej tillsammans med en film som handlar om barn den enda bland de jag laddade ner som inte har sexscener.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.