Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

HOLY FUCKING SHIT eller ja

En fransk tjej som beskriver sig själv som "sex addict" i profilen på ett forum nappade på att snacka med mig på msn för att jag ska kunna öva!!!!!! NU BLIRE KNULL

Postat
  On 2010-08-01 at 20:19 sa Dingbats:

HOLY FUCKING SHIT eller ja

En fransk tjej som beskriver sig själv som "sex addict" i profilen på ett forum nappade på att snacka med mig på msn för att jag ska kunna öva!!!!!! NU BLIRE KNULL

Öva att snacka eller vadå?

Postat
  On 2010-08-01 at 20:22 sa Pazo:

Öva att snacka eller vadå?

Nej, på att knulla!! Nej prata franska, men ändå, hon lär ju vara fett pepp på att snacka sex och cybersexa och telefonsexa och hon lär ju flyga över hit nån helg och pumpa mig som fan!

Postat
  On 2010-08-01 at 20:28 sa Dingbats:

Nej, på att knulla!! Nej prata franska, men ändå, hon lär ju vara fett pepp på att snacka sex och cybersexa och telefonsexa och hon lär ju flyga över hit nån helg och pumpa mig som fan!

eeeehhh... Tror du menar bli pumpad...

Postat
  On 2010-08-01 at 20:31 sa Pazo:

eeeehhh... Tror du menar bli pumpad...

Nej, hon lär ju ha mer erfarenhet så det lär ju vara hon som är "in charge" så att säga.

Postat
  On 2010-08-01 at 20:32 sa Dingbats:

Nej, hon lär ju ha mer erfarenhet så det lär ju vara hon som är "in charge" så att säga.

Ja men de är ju ändå du som pumpar även om hon "tar" dig 😛

Postat
  On 2010-08-01 at 20:36 sa Pazo:

Ja men de är ju ändå du som pumpar även om hon "tar" dig 😛

Nej jag kommer vara tafatt som fan! Jag kommer inte pumpa så mycket som låta pumpen ta mig dit den vill.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.