Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Inte hört låten iofs. fast hon är snygg

Är det klart vem som blir salamandern då?

han ville ha hon som är i den där sydafrikanska rapgruppen men hon tackade nej. Stod om det på pitchfork i veckan.

Postat (redigerat)

han ville ha hon som är i den där sydafrikanska rapgruppen men hon tackade nej. Stod om det på pitchfork i veckan.

Ja titta. De får ta Uffie då och så lägga in mer sexscener.

EDIT: Gärna jättenaket.

Redigerat av Dingbats
drloop (oregistrerad)
Postat

Mmm, min Spotify är upptagen...

Jaja, slösurf, kaffe och Limoncello får duga.

drloop (oregistrerad)
Postat

Groovshark får duga tills jag får loss min Spotta igen,.

Postat

USAs statsskuld är runt 93%. Sedan bör det betänkas att en stor del pengar som egentligen är en skuld inte syns på grund av att de är värdepapper som när som helst kan lösas tillbaka. Kina har till exempel runt 2000 miljarder dollar i värdepapper hos USA, vilket gör att USA hamnat i en omöjlig situation.

USA kan inte göra något som Kina motsätter sig, till exempel exportera vapen till Taiwan eller stödja Nepal. I slutändan innebär det att ett demokratiskt lands handlingar styrs av en diktatur. Gör de något trots att Kina starkt emotsätter sig detta så kommer Kina lösa in sina värdepapper, vilket kommer får den amerikanska ekonomin att krascha.

Källa Flashback, diskutera.

drloop (oregistrerad)
Postat

Bra grej att starta krig på...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.