Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Tycker inte heller om Champange. E inte så förtjust i vin heller. Bara öl för min del. 😊

Nä, tycker inte om vin egentligen men det blir lättare och lättare för varje gång jag dricker det. På alla sittningar är det vin så då är man så illa tvungen.

Annons
Postat
Nä, tycker inte om vin egentligen men det blir lättare och lättare för varje gång jag dricker det. På alla sittningar är det vin så då är man så illa tvungen.

Jobbigt ju. 😊 Vi har valfritt. 😊

Postat
"Lite action, liksom"... 😊

😊 du e fan knäpp. ☺️

Men liksom hade jag suttit här med hjärnhinneinflammation hade jag kanske inte varit glad för lite action, men nu när chansen att jag har det är väldigt liten så kan jag ju sitta och tycka att lite action vore kul. Gräset är grönare på andra sidan!

Postat
Gräset är grönare på andra sidan!

Jag har hört rykten om att det inte finns nått gräs alls på den omtalade "andra sidan"! .. Att dom bara luras! 😊

😊

Postat

Imorn är det Sveriges nationaldag och den dagen då Göteborgs största vattenkrig kommer äga rum på Avenyn.. 😊 Hade tänkt vara med men vet typ ingen som ska dit. Alla polare åker ju hem över sommarn.. kul! 😊

Postat

Jag tror jag ska bli drogliberal. Nån gång i livet vill jag eventuellt vid möjlighet testa lsd.

har hört att det känns som en riktigt skön bajsning

Postat

Nu vill jag veta en grej av er.

Ser ni er någonsin i spegeln och tänker "ja herregud, där är 'jag' ja. så ser 'jag' ut, vad cp"? Händer mig hela tiden. Samma sak med att jag hör hur min röst låter.

Postat
Nu vill jag veta en grej av er.

Ser ni er någonsin i spegeln och tänker "ja herregud, där är 'jag' ja. så ser 'jag' ut, vad cp"? Händer mig hela tiden. Samma sak med att jag hör hur min röst låter.

yap. Ofta.

Postat

Det har ju blivit bestämt att det kommer tryckas upp 200 kr-sedlar. Läser en tråd på Flashback om förslag på motiv.

Bäst hittills är Bengt Alsterlind eller profeten Mohammed.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.