Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

För några dagar sedan provade jag att inte äta på 21 timmar, det hände inte ett dugg som tur var.

Det kan funka rätt ok för mig, om jag skippar kaffet.

Postat

Vilka säger "gå i sönder"????

Och vilka här säger "i fram" om framsätet på en bil? Det gör jag.

Postat

Han postar en länk till en video som jag tyvärr inte kan se pga Adobe och 64-bitarslinux.

Kan man få en transkription?

Postat

vadå, funkar inte flash i 64-bit linux?

Nix. Jag har ju kört Gnash, och gör fortfarande, hela tiden, men nu funkar inte Youtube med det sen de gjorde om spelaren. Jag tänkte ta av mig foliehatten och installera kapitalistflash för ett tag sen, men det är tydligen så att det inte funkar på 64-bitars.

Postat

men micke påstår väl att youtube ska funka utan flash numera? nån ny videostandard eller så... fast jag har iofs aldrig hittat det.

Postat

Ah. du är en såndär som lever på fallfrukt.

Ja.

Förresten apropå det.

Om jag nån gång skaffar barn: hur lär jag dem bäst vikten av att krossa kapitalet? Hur lär jag min tre/sju/tolvåring att inte titta på reklam och att spy på kommersiell propaganda?

Postat
Kan man få en transkription?

Postat

Ja.

Förresten apropå det.

Om jag nån gång skaffar barn: hur lär jag dem bäst vikten av att krossa kapitalet? Hur lär jag min tre/sju/tolvåring att inte titta på reklam och att spy på kommersiell propaganda?

Man iscensätter en fantastisk verklighet där man först är världens bästa farsa, och sedan blir mördad av framstående olje- media- och finansmän.

Postat

Ska lyssna på den efter den här skivan om jag inte får en textning.

Man iscensätter en fantastisk verklighet där man först är världens bästa farsa, och sedan blir mördad av framstående olje- media- och finansmän.

Det funkar nog på tolvåringen, och möjligen på sjuåringen, men inte på treåringen.

Postat

Ska lyssna på den efter den här skivan om jag inte får en textning.

Det funkar nog på tolvåringen, och möjligen på sjuåringen, men inte på treåringen.

jaha, du ska ha tre barn. då blir det svårt. du får fejka din egen död de första två gångerna.

Postat

jaha, du ska ha tre barn. då blir det svårt. du får fejka din egen död de första två gångerna.

Nej, det är samma barn. Men jag vill att den redan som treåring lär sig att krossa kapitalet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.