Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Såg The Lovely Bones igår.

Fast en grej som var imponerande är att nu ser jag att den fjortonåriga huvudpersonens lillasyster spelades av en sex år äldre tjej, och det såg trovärdigt ut.

Saorsie Ronan blir nog het när hon blir äldre:

Saoirse-Ronan4.jpg

Det var en dokumentär va?!

Postat

Tänk er ett liv helt utan kaffe och svart thé.

Underbart!

🥰

Har faktiskt kört så några dagar nu. Bättre nivåer på blodsockret nu... blir så lätt att jag missar att äta när man

pimplat kaffe, för man är helt enkelt inte hungrig. Sen kommer det som en spark i magen mitt på dagen och blodsockret dyker.

Hatar när man nästan svimmar. 😛

Postat

Har faktiskt kört så några dagar nu. Bättre nivåer på blodsockret nu... blir så lätt att jag missar att äta när man

pimplat kaffe, för man är helt enkelt inte hungrig. Sen kommer det som en spark i magen mitt på dagen och blodsockret dyker.

Hatar när man nästan svimmar. 😛

Konstigt om du inte har diabetes, men det kan ju vara blodsockerintolerans eller vad det heter.

Idag e d ingen friidrott väl?

Imon hoppar Emma Green, som jag alltid uttalat på engelska f.ö. Hehe.

🙂

Postat

Konstigt om du inte har diabetes, men det kan ju vara blodsockerintolerans eller vad det heter.

Idag e d ingen friidrott väl?

Imon hoppar Emma Green, som jag alltid uttalat på engelska f.ö. Hehe.

🙂

Har inte diabetes, men är blodsockerkänslig.

Postat

3 anonyma användare hehe.

Nu spelar jag den unika inspelningen You ain't seen nothing yet av Soundtrack of our lives & Randy Bachman nedladdad från Nätet 99?

Postat

Har inte diabetes, men är blodsockerkänslig.

För några dagar sedan provade jag att inte äta på 21 timmar, det hände inte ett dugg som tur var.

Postat

Nu har jag lämnat in mina glajor och har nu mina gamla i en vecka. Svårt att känna sig cool och spana på tjejer i de här. Inga ragglasögon direkt.

Postat

Mediterejnien är ju en viktig grej i världen... medelhavet är ju egentligen en av de största insjöarna.

Våran regering sitter i fängelse. Jag fattar inte varför kvinnor röstar på fel parti. Det måste vara tobaksaffärerna.

Postat

Såg reklam för Medira, som opererar bort närsynthet, översynthet och astigmatism med hjälp av laser.

Men det funkar inte på mig, för min astigmatism sitter i ögonlinsen. Den är som ett chips?

Estrella eller OLW är frågan.

😳

Postat

Våran regering sitter i fängelse. Jag fattar inte varför kvinnor röstar på fel parti. Det måste vara tobaksaffärerna.

Undrar om q+ röstar mer åt vä än o->.

😲

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.