Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

EN GÅNG I SOMMAR BLEV JAG PÅVERKAD AV ETANOL!!!!!!

de e helt sant!

Jag fick ett stort glas gin & tonic av min farsa och sen välte jag två kaktusar och låtsades att jag tog lsd på fransk fest

Postat

inatt jag sjöng i samma kör som arne weise och tommy körberg. det blev nåt fel med tekniken, så vi stod tysta jättelänge och hela den stora publiken i linköpings hästhall blev skitsur. Sen hörde jag DKM på radion, men mina flämtningar och sånt var borta, men lite var kvar i slutet. då blev jag stolt. direkt efter det var brossan med på radion också. det förtog lite av hela grejen.

Postat

Det är en telefondjävel vi pratar om nu va?!

Jag anväånder min bara till att lyssna av mobilsvaren och att skicka/ta emot sms.

😆

Jag använder den mer som handdator med surf och sms. Ringer inte så mycket i telefonen.

Postat
inatt jag sjöng i samma kör som arne weise och tommy körberg. det blev nåt fel med tekniken, så vi stod tysta jättelänge och hela den stora publiken i linköpings hästhall blev skitsur.

Skön dröm! 😆

Postat

Såg The Lovely Bones igår. Den hade kunnat vart en bra film om inte Peter Jackson hade regisserat den. Woooow, spejsade effekter.

Fast en grej som var imponerande är att nu ser jag att den fjortonåriga huvudpersonens lillasyster spelades av en sex år äldre tjej, och det såg trovärdigt ut.

Saorsie Ronan blir nog het när hon blir äldre:

Saoirse-Ronan4.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.