Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det där med Killis är intressant men jag vill höra det från honom sen.

Han gjorde iofs en Gullan-manöver, dvs. en förevändning, och hänvisade till att om det stod Pazo och Overkill istället när det gick asdåligt, så kunde Pazo vurma för det på Fäjsboken och locka sina friends där att rösta på dem.

Personligen tycker jag, precis som en i dåläget irriterad Pico, att tävlingsledningen klantat sig och satte 40 ersättningsröster till Overkill bara för att han inte skulle kunna vinna (på felaktiga grunder).

Redigerat av debatt
Postat

Han gjorde iofs en Gullan-manöver, dvs. en förevändning, och hänvisade till att om det stod Pazo och Overkill istället när det gick asdåligt, så kunde Pazo vurma för det på Fäjsboken och locka sina friends där att rösta på dem.

Personligen tycker jag, precis som en i dåläget irriterad Pico, att tävlingsledningen klantat sig och satte 40 ersättningsröster till Overkill bara för att han inte skulle kunna vinna (på felaktiga grunder).

Ja.. sånt gör mig riktigt förbannad 😑

Postat

Det andra menar jag. 😱

Ja, jo jag vet. 😄

Ska hämta brorsan vid 8.30 på sön morgon som kommer från Norrland, så jag måste lägga mig nu.

Postat

Hur gick de till när du runka i samma rum dingis? 😕

Sov i samma rum, började ofrivilligt tänka på het argentinsk cybersex, drog lite klatschigt i ollonet, kaboom.

Stay tuned for more hot bisexual twins.

Postat

a cold freezin' NIGHT

you are such a NERD!!!

I will kill you, probably by cutting your toes off and working my way up towards your BRAIN

Postat

Mäh... skönt att ligga där i sitt sagg 😛

nä man petar ju upp kuken lite så den inte ligger mot sängen

sen går det rätt fort innan det torkar faktiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.