Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Pazo har vart i Colombia men nu har han ganska nyligt kommit hem. Overkill har lagt upp en mix som man kan rösta på ett tag hade han 200 och sedan över 800 röster men sedan så stängde dom av den funktionen så att dom kunde kolla vad som va fel 🤪 Sedan hade dom tagit bort alla röster så att man fick börja om igen medans dom andra bidragen fortfarande har samma fast killis skulle få 40 st extra ändå och så hade min bil pajat när jag vart till mina päron så jag vart tvungen att lämna in den på service så jag vart där hos päronen lite längre än jag hade tänkt fast nu är min bil som ny igen fast snart är jag 4600:- fattigare. Jag var förresten till en liten by och spelade lite folkmusik tillsammans med min storebror och hans fru men jag kom typ lite senare så att dom började spela före mig och samtidigt vare en som fotade och skickade in bilden till tidningen så att det ser ut som om det bara var dom som var där... men jag var där oxå. Vilken jävla miss dom gjorde alltså. Alltså hon som fotade...fast jag bryr mig inte för att jag är bäst ändå. Jag tänkte förresten köpa nya högtalare men nu går dom pengarna till bilen istället.

Ja vad mer har hänt? 😱

Postat

Jag har 8gb på min och har rätt mkt musik samt ett gäng avsnitt av tv-serier i den och har använt lite mindre än hälften. Beror liksom lite på huuuur mkt du ska ha i den 😛

Så 16 är mer än fullt tillräckligt med tanke på att jag sällan tankar ner musik och film

.

Hmm hmm 03-03.gif

Postat (redigerat)

Ja vad mer har hänt? 😱

* Pazo har köpt 2 Guacharacas i Colombia, en naturell och en i metall och bevisat för mig att de dyker upp när man googlar även om sådana inte alls finns på Thomann eller MusikStore - dessa jättevaruhus.

* Overkill längtar efter Paz.

* Slejnard försöker övertyga mig om att man inte ska äta ägg! 🤪

* Det har druckits 760 liter kaffe. Jag 0.

* Jag har försökt börja med en diet så att magen blir bättre för då blir även astman och rösten bättre på mig.

Dieten består mest bara av fisk och åter fisk, gröna grönsaker och vatten i mängd.

Redigerat av debatt
Postat

Bra, då vet jag!

Själv har jag diskret runkat balle i samma rum som mina föräldrar.

Vem kom först, din farsa, du eller morsan?

Tävlade ni?

Postat

* Pazo har köpt 2 Guacharacas i Colombia, en naturell och en i metall och bevisat för mig att de dyker upp när man googlar även om sådana inte alls finns på Thomann eller MusikStore - dessa jättevaruhus.

* Overkill längtar efter Paz.

* Slejnard försöker övertyga mig om att man inte ska äta ägg! 🤪

* Det har druckits 760 liter kaffe. Jag 0.

* Jag har försökt börja med en diet så att magen blir bättre för då blir även astman och rösten bättre på mig.

Dieten består mest bara av fisk och åter fisk, gröna grönsaker och vatten i mängd.

Just ja.. mitt minne är intensivt men kort 😱

Postat

Vem kom först, din farsa, du eller morsan?

Tävlade ni?

Vem kom först, hönan eller ägget? 😆

..va vare för kul med det? 😕

Postat

Så 16 är mer än fullt tillräckligt med tanke på att jag sällan tankar ner musik och film

.

Hmm hmm 03-03.gif

Det är en telefondjävel vi pratar om nu va?!

Jag anväånder min bara till att lyssna av mobilsvaren och att skicka/ta emot sms.

😆

Postat

Det är en telefondjävel vi pratar om nu va?!

Jag anväånder min bara till att lyssna av mobilsvaren och att skicka/ta emot sms.

😆

Ja exakt 😄 Jag funderade på om det inte är bättre med en lap-top istället. Jag har ju en teleffån som funkar.. 😊

Postat

* Overkill har varit extremt nervös för att vinna den där tävlingen och behöva åka till Stockholm och hämta pris och sånt och ville att Paz skulle hänga med därför. Sedan när de tog bort alla hans röster så att det inte såg ut som om han skulle vinna öht ville Overkill inte längre stoltsera med sitt namn ensamt i tävlingen, utan ville att det skulle vara Pazo och Overkill tillsammans i så fall.

* Slejnard har kraftigt utnyttjat möjligheten till siesta i värmen och nog varit den som mest klagat på hettan.

* MickeH har räknat dagar tills han skulle få se sin flickvän igen.

* Krokodil la upp två långa dark metal-stycken här med en fransk grupp som jag lyssnade igenom och han blev imponerad bara därför. Han framförde sedan stolt att de var självutnämnda satanister. Och jag läste på i Wikipedia om det.

Postat

Ja exakt 😄 Jag funderade på om det inte är bättre med en lap-top istället. Jag har ju en teleffån som funkar.. 😊

Ja, nuförtiden har ju priserna på de där lappisarna rasat en del.

För 6000 kr får man mycket maskin!!

Postat

* Krokodil la upp två långa dark metal-stycken här med en fransk grupp som jag lyssnade igenom och han blev imponerad bara därför. Han framförde sedan stolt att de var självutnämnda satanister. Och jag läste på i Wikipedia om det.

Det där med Killis är intressant men jag vill höra det från honom sen.

Men apropå fransk grupp metal osv så var jag som sagt i Paris och nu ska jag för fan det sa jag säkert men nu ska jag iaf för i s.a.s. helvete flytta dit om ett par år så nu pluggar jag franska som fan.

OCH BAJSAR

+ att det är

Postat

Ja och skönt att kunna ta med sig när man går bort

"Får man ta hunnen mä sej in i himlen? För han har vart en god och trogen vän..."(typ)

Hasse Andersson o Kvinnaböske Band.

Postat

"Får man ta hunnen mä sej in i himlen? För han har vart en god och trogen vän..."(typ)

Hasse Andersson o Kvinnaböske Band.

kvinnobuske

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.