Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Samsung G känns snabb och billigare medans iPhone vet ja inte 😕

Kan appar som används till Iphone även användas i den Samsung G?

Postat

Kan appar som används till Iphone även användas i den Samsung G?

Venne? 😕 Den har android 2.1 iallafall så en massa appar finns det.. iallafall. 😕

Postat
Operating System:

The Samsung Galaxy S runs on Android 2.1, with Samsung's TouchWiz UI overlaid.

It's a decent move from Android 1.6 offering Outlook support, more homescreens and Flash Lite v3.1.

Android also offers full multitasking unlike Apple which is always an advantage in our eyes, especially when you factor init speedy processor.

The iPhone 4 runs on the newly innovated iOS 4. Features include interchangeable homescreen wallpapers, multitasking, and a software audio controller that works with any background audio app, not just the iPod app.

However, Apple's App Store will be hard to beat, despite Android catching up on the apps race pretty quickly.

Verdict: iPhone 4

hmm

Postat (redigerat)

Kollade på båda av videorna. De verkar ju synnerligen snarlika. :rolleyes: Dock några saker:

Iphone:

+Har blixt

+Är mindre

+Ljusare skärm

Men:

-Iphone verkar ha problem med mottagningen/antennen enligt den senaste tidens nyheter.

Sedan känns det ju som att det finns fler appar till Iphone men det e jag ju inte säker på.

Vad vet jag, tror du får fråga micke och/eller Linus om sånt där. 😄

Jag kommer iaf troligen skaffa en Iphone om ett år ungefär. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Ja och framför allt fråga mig själv om jag egentligen behöver en sån manick.

Fast det vore roligt ändå.. 😕

Ska fundera ett tag 😑

Postat

😄

visst klarar man sig utan. :rolleyes: men jag skulle tycka det vore sjukt smidigt att kunna kolla sina bankkonton, kolla väder, kunna lyssna på Spotify, kunna filma och ta kort med bra kvalité. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.