Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hur mkt kostare att åka till gbg?

Har typ lust att bara dra in dit å bo/hänga med memphan i några dagar. samt träffa loop å kanske killis också om han tar tag i sig själv.

Postat

Hur mkt kostare att åka till gbg?

Vet inte, kanske 200-300 tur och retur.. 😕

Har typ lust att bara dra in dit å bo/hänga med memphan i några dagar. samt träffa loop å kanske killis också om han tar tag i sig själv.

😊

Postat (redigerat)

Hade varit askul!

har dock mycket inplanerat nu i augusti bara. 😕

Men du och Killis ska inte hit på Way out West då? 😮 Fidden funderade väl också på det?

Loopan lär ju gärna vilja träffas och debatt oxå kanske. Då blir det ju värsta Längsta IRL ju! 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Om du betalat biljetten åt mig så är jag lätt på 😄

Men jag har ju inte heller biljett, jag tänkte typ bara liksom hänga runtomkring där och lyssna i bakrunden, sitta o dricka bira och tjöta liksom, eller nått. 😄

Postat

Men jag har ju inte heller biljett, jag tänkte typ bara liksom hänga runtomkring där och lyssna i bakrunden, sitta o dricka bira och tjöta liksom, eller nått. 😄

Men jag är på att göra det ffs! 😄

Postat (redigerat)

Sida 1724 är jag på nu

Helt makalöst att du orkar läsa ikapp så sjukt mycket. 😛

Do er dukti krapp. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Men jag är på att göra det ffs! 😄

Najs! 😄 Vi får kolla på det då dårå kanske typ eller nått och så.. 😱

Postat (redigerat)

Va äre för massa grejer du ska göra nu i aug? ☺️

Åka te strömstad och hälsa på kussarna och mormor osv. Ha reunion me ett gammalt band. Ev hälsa på min näst äldsta bror i Örebro. Åka wakeboard hos mina kompisars wakepark. Ska bli kul. 😄

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Kul! 😄

Jag e helt sinnesjukt sötsugen men har inte en skit hemma. x)

E hemma på landet alltså, så har ingen affär här. 🤪

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.