Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Varför slappar du inte sönder idag och gör allt imorgon? xD

för att då kommer jag bara ha ångest över att jag har en massa att göra imorgon xD

Postat
Det e nog vettigt me en promenad då! Min idrottslärare på gymnasiet, som även var utbildad Sjukgymnast, sade många människor som får ryggskott gör fel i att bara ligga och vila utan det bästa är att gå ut och röra på sig. Minns inte detaljerna varför osv, men så var det. 😛

Det beror på att blodcirkulationens ökning är av godo för att rätt blodkroppar ska nå det drabbade inflammerade stället och läkning uppnås.

I åtminstone akutskedet kan det dock vara av störst vikt att kylbehandla.

Nu hittade jag isklabbarna så jag ska applicera dem på stället.

Skulle gå iväg till affären förut, men när jag skulle böja mig framåt och knyta skon svimmade jag nästan av. Det låste sig helt.

Såg ut som en okokt makaron då.

I nästa vecka om inte förr ska jag gå över till ingefärabehandling. Det bästa.

😄

Postat

Ska installera mitt Korg Nano keyboard idag. Först måste man hämta hem senaste drivrutinerna från Korgs webbsida och en Korg Kontrol Center samt bonusprodukten Korg M1 Le - en mjukvarusynth. M1 kom väl första gången ut i slutet av 80-talet, eller?

Postat

Sen sak jag ladda ned senaste versionen av Ableton Live Lite och senaste versionen av Addictive drums (tror det är version 1.5), den som har digitaltrumsetstöd och stöd för att addressera trumljud till olika tangenter - i mitt fall på Nano-t.

Postat

Men så irriterande att ha tankat två franska filmer som inte går att hitta text till. Nu måste jag lära mig förstå franska mycket bättre.

Postat

Le français est une langue romane parlée principalement en France, dont elle est originaire (la « langue d’oïl »), dans toutes les provinces et territoires du Canada (principalement en Ontario et au Nouveau-Brunswick, mais surtout au Québec), en Belgique (en Wallonie, à Bruxelles et dans certaines villes de Flandre), aux États-Unis (surtout en Louisiane et au Maine) et en Suisse (l'une des trois langues officielles du pays), parlée principalement en Romandie.

Le français est parlé comme deuxième ou troisième langue dans d’autres régions du monde, comme dans la République démocratique du Congo, le plus peuplé des pays de la francophonie et l'un des 29 pays ayant le français pour langue officielle ou co-officielle, la majorité des pays de l'Afrique de l'ouest, ou encore au Maghreb. Ces pays ayant pour la plupart fait partie des anciens empires coloniaux français et belge. Il est parlé comme première langue en Afrique par une minorité, surtout dans les milieux urbains, notamment en Côte d'Ivoire et au Gabon.

Postat

Nån här som har ett Korg nano usb minikeyboard.

Har installerat det och Win XPs drivrutiner hälsade.

Laddade ned Korgs egna drivrutiner och sparat dem i hdd-n.

Skulle ladda ned Korg Kontrol Center som man måste ha för att kunna ändra midi, pitch, modulation m.m.

Hittar inte Korg Kontrol Center på Korgs webbsida...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.