Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Men ååh, så är det inte scrubs förrän om 35 minuter. 😏

Enligt tv-tablån är det 50 minuter kvar NU till Scrubs börjar.

Annons
Postat (redigerat)

Vad sött tet smakar - hur stavas tet förresten?

tet

thet

teet

teat

thét

theet

théet

théat

theat

teat

Det tror jag e rätt iaf. 😕

edit, Thét hade visst väldigt många gånger fler träffar hos Mr Google. 😑

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Oki gjort.

Nån som varit hos Antik-Harry i Uddevalla?

😲

:rolleyes:

😕

eh.. hm.. kanske? Vad är det för något? Affärn med antika möbler typ? Eller inte Antikvariatet då?

Redigerat av Memphis
Postat

Nu sitter jag med min dator! 😄 :D 😄

Har ett gammalt forumfönster kvar från innan jag drog, sida 1596. Är t.o.m. gamla forumdesignen 😄

1596, jäävlar. 😄

Postat

Skulle bara säga att nån kvinna har ringt mig tre gånger på kort tid, men bara flåsar i luren.

😳

Ring tillbaka och stöna lite då ffs!!

😄

Postat

Normalt är det taktiskt att välja semester i juni eller augusti, för statistiskt sett är juli lite sämre vädermässigt.

Och av valet juni och augusti skulle jag också välja augusti. Då har man ju den kvar.

Den som sparar han har.

Postat

Äter löskokt ägg, men jag sköljde dem för kort tid, så skalet sitter kavr som berget.

Min farbror äter alltid skalet också och alltid alla ben i fisken.

Blää!!

Postat

Jag vet ju inte numret, det stod okänt nummer!

😱

Ta bara och ring något okänt nummer då!

😱

Postat (redigerat)

På Västtrafik kan man ju åka på spårvagnar och bussar på en enkelbiljett (köpt i automat på fordonet eller genom ett sms) och åka tillbaka på samma biljett om det sker inom 90 minuter.

Någonstans läste jag att ÅTERRESAN ska vara påbörjad inom 90 minuter från det att man startade sin resa allra första gången.

Men så slog det mig... hur i hel**te ska kontrollanten kunna veta vilken hållpats jag gick på någonstans för återresan??

Var ute för detta i veckan och påbörjade återresan i Brunnsparken några få minuter innan 90 minuter hade passerat, men

när jag kom till Vasaplatsen hade 90 minuter passerat. Om det då hade kommit på kontrollanter vid Vasa Viktoriagatan, hållplatsen

därefter, hur f*n skulle de ha vetat att min sms-biljetts tillbakafärd startade vid Brunnsparken och inte vid Vasaplatsen???

Sedan åkte jag ytterligare flera hållplatser dessutom.

Vad händer om man startar sin återresa när 89 minuter passerat, men återresan är så lång så att efter totalt 130 minuter håller man fortfarande på med den... och på stiger kontrollanter...

Memphis?

😕

Redigerat av debatt
Postat

Grattis! 😄

Tack. 😄 Ska sova till kl 13 imorn, minst. 😄

Min är slut efter helgen! 😄 ...eller menar 😠

🙁

Postat

Ta bara och ring något okänt nummer då!

😱

Vilket som helst, menar du?

Förresten... när jag tänker efter, jag tror att operatören för min Telesvarfunktion sa nåt i stil med: "vill du ringa tillbaka, tryck 2"... hehe.

Ska prova.

Postat

Vad händer om man startar sin återresa när 89 minuter passerat, men återresan är så lång så att efter totalt 130 minuter håller man fortfarande på med den... och på stiger kontrollanter...

😕

Det är lugnt. Gäller från när du stämplar in (tror jag 😕 )

Postat

På Västtrafik kan man ju åka på spårvagnar och bussar på en enkelbiljett (köpt i automat på fordonet eller genom ett sms) och åka tillbaka på samma biljett om det sker inom 90 minuter.

Någonstans läste jag att ÅTERRESAN ska vara påbörjad inom 90 minuter från det att man startade sin resa allra första gången.

Men så slog det mig... hur i hel**te ska kontrollanten kunna veta vilken hållpats jag gick på någonstans för återresan??

Var ute för detta i veckan och påbörjade återresan i Brunnsparken några få minuter innan 90 minuter hade passerat, men

när jag kom till Vasaplatsen hade 90 minuter passerat. Om det då hade kommit på kontrollanter vid Vasa Viktoriagatan, hållplatsen

därefter, hur f*n skulle de ha vetat att min sms-biljetts tillbakafärd startade vid Brunnsparken och inte vid Vasaplatsen???

Sedan åkte jag ytterligare flera hållplatser dessutom.

Memphis?

😕

Är det starta returresan inom 90 minuter eller måste man vara framme med sin returresa inom 90 minuter?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.