Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

21 kanaler hade jag visst, om man räknar med PPV nu och Com Hem som sände reklam båda två. Annars 19. Men varför sände ViaSat en massa sport nu?? Den har jag ju haft avstängd. Räknar man bort ViaSat har jag normalt 15 kanaler, men om 3 dagar bara 14, för då försvinner mitt Small-abonnemang med boxen hos ComHem. Axxess ligger som den femtonde kanalen och i boxen och den enda kanal som är annorlunda mot utbudet jag får från väggen utan digitalbox.

Som Slej skrev nångång, ViaSat har väl en gratisgrej nu?

Men man kan inte ha ViaSats "eget" paket om man bor i lägenhet.

Så det får bli ComHem i så fall.

Kanske synd att ta bort Small om 2 dagar då, för utan det kan jag inte se ViaSat.

Och det står att ViaSat är gratis i 3 månader på deras webbsida, så...

Hoppas det gäller även om man har ComHem.

😲😕😑

Annons
Postat

Slegnard är en fiktiv person å heter egentligen nåt annat. 😄

...men heter egentligen Slaynerd? 😛

Hälsa från mig då! 😎

Postat

Jag förstod att det var nåt fel med Facebook för under 1 1/2 vecka har jag kunnat gå in där och se alla kort och läsa alla inlägg hos vemsomhelst utan att ha Facebook och det kunde jag inte förut, för då stod det att jag var tvungen att registrera mig först. En ännu konstigare grej jag kunnat senaste 10 dagarna är dock att jag kunnat se vart alla på Facebbok har sökt info någonstans!! Alltså, vilka personer de sökt efter och sånt och det... Även om jag hade Facebook tror jag inte man ska kunna det eller?!

Facebook har HELT brakat samman säkerhetsmässigt.

😛

Hur då? Utan att ha reggat? Skumma inställningar på den sidan men en del är väl öppet för alla tror jag? 😕

Postat

Hur då? Utan att ha reggat? Skumma inställningar på den sidan men en del är väl öppet för alla tror jag? 😕

JEPP!!

Helt utan att ha reggat, ja!! Det gick att gå in via google hursomhelst, bara skriva någons rätta för- och efternamn och sedan Facebook i Sök. Såg en massa bilder varsomhelst...

Men när jag sa till brorsan, "jaså, du har sökt den och den gamle kompisen... och den o den gamle klasskamraten, har de svarat då, e facebook bra" - så blev han extremt häpen och undrade hur jag visste det!! Det var bara att gå in på sidan så kom det typ upp automatiskt i en scrolllista, sa jag.

Men nu har jag inte varit inne där på 1 1/2 dag typ, så nu vet jag inte...

Postat

Ska ju inte vara så att andra ska kunna se vad man sökt efter... det är ju sjukt.

Dessutom gillar jag inte att vemsomhelst kan se vad man skriver till vemsomhelst.

Värre än Kina var förut.

Därför skaffar jag inte skiten!

Postat

Nu diskar min maskin.

Tågresa 70-80 mil genom Sverige kostade 1600 kr, enkel.

Varje år är det likadant, brorsan vill att jag kollar upp de billigaste priserna,

sedan väljer han ändå alltid det som är dubbelt så dyrt.

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.