Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"Vi såg exakt det du säger och stängde av lite för att se vad som hände, röstningen sker via Facebook och det verkar som det blivit någon attack mot dem och det är inget vi kan göra. Vi har kontaktat Facebook men det verkar inte veta vad som händer, vi tänkte sätta dit en ny LIKE knapp vi din mix, den blir därmed nollställd sen får vi göra så att när vi räknar samman så lägger vi till 40 röster. Hoppas det känns bra för dig!"

2000kr i fickan, en låda starköl och en helkväll på någon krog för två känns bra för dig... men å andra sidan för ju inte jag din talan. xD

Annons
Postat

2000kr i fickan, en låda starköl och en helkväll på någon krog för två känns bra för dig... men å andra sidan för ju inte jag din talan. xD

Du är numera min manager 😎

Postat

Funderar på att skriva till dom att säga att det är ok, men att jag vill byta namn och beskrivning så att det är jag och pazo och inte bara jag. Då kan han ju spamma till sina vänner och fans på fejjan och myspace och så, större chans att vinna. 😛 Får höra vad pazo säger sen.

Fy faa-aan!!

Nu vill du att Pazo ska dras med i smutsen och fokuseras som att vara den som är orsaken till att det går åt helvete.

När det gick bra och du hade hundratals röster, då kunde du nog säkert tänka dig att stoltsera själv med namnet ensamt,

bara han följde med till Stockholm och kånkade på alla grejer och priserna...

Besviken på dig!

Tror inte Paz är så djävla dum att han går på den lätte.

😠

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ba skoja

Postat

"Vi såg exakt det du säger och stängde av lite för att se vad som hände, röstningen sker via Facebook och det verkar som det blivit någon attack mot dem och det är inget vi kan göra. Vi har kontaktat Facebook men det verkar inte veta vad som händer, vi tänkte sätta dit en ny LIKE knapp vi din mix, den blir därmed nollställd sen får vi göra så att när vi räknar samman så lägger vi till 40 röster. Hoppas det känns bra för dig!"

Men vad i helvette

Postat

Jag förstod att det var nåt fel med Facebook för under 1 1/2 vecka har jag kunnat gå in där och se alla kort och läsa alla inlägg hos vemsomhelst utan att ha Facebook och det kunde jag inte förut, för då stod det att jag var tvungen att registrera mig först. En ännu konstigare grej jag kunnat senaste 10 dagarna är dock att jag kunnat se vart alla på Facebbok har sökt info någonstans!! Alltså, vilka personer de sökt efter och sånt och det... Även om jag hade Facebook tror jag inte man ska kunna det eller?!

Facebook har HELT brakat samman säkerhetsmässigt.

😛

Postat

Tävlingsledningen ger bara 40 röster till Overkill så att han inte kan vinna, det är för dj**ligt, för då slipper de ju "det där snacket" sedan om mygelröster åt vinnaren, men egentligen kanske det är 400 röster som han rätteligen borde ha.

Avföring!

Postat

Tävlingsledningen ger bara 40 röster till Overkill så att han inte kan vinna, det är för dj**ligt, för då slipper de ju "det där snacket" sedan om mygelröster åt vinnaren, men egentligen kanske det är 400 röster som han rätteligen borde ha.

Avföring!

Jag funderar var de får just 40st ifrån... tänk om han då skulle vinna med 5 röster eller något, ger de honom 40 ändå?

Isf, kommer inte övriga tävlande bli jäkligt fundersamma? Märkligt skött... tyckte det kändes knas att de pausade röstningen

på bara ett bidrag med. Bugg eller ej, ffs...

Postat

Jag har ju som sagt kunnat göra en hel del i Facebook utan att ha det...

Kanske inte skriva inlägg dock??? Vet ej, inte provat...

Postat

Va e d me dig Grahn?

😕

Nä inget 😄😛

Precis när jag klev in i bilen så började störtregna.

Så jäklarns tur man kan ha. 😊

...men sen blev jag tvungen att springa in på affärn och då blev jag blöt. 😑

Helvette!

Postat

Jag funderar var de får just 40st ifrån... tänk om han då skulle vinna med 5 röster eller något, ger de honom 40 ändå?

Isf, kommer inte övriga tävlande bli jäkligt fundersamma? Märkligt skött... tyckte det kändes knas att de pausade röstningen

på bara ett bidrag med. Bugg eller ej, ffs...

Håller med dig!

Postat

Nu e d 6

inlägg kvar bara, till 52900 st, eller kanske var det bara 5 eller så har nån skrivit och det är ännu färre.

Fan vad hes Anna Brolin blivit.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.