Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu har jag kollat in att Ulf Lundell gett ut en bok och passat på att ge ut en cd samtidigt.... ehhh.... i boken.

Är det den nya tidens grepp?

Kom tydligen i våras.

☺️

Postat

Mitt Extend äår slut, men jag orkar inte gå ut och handla det.

Var finns fodral till Prestige solglasögon?

Kan de ha det också tro?

Mitt fodral till mina vanliga glasögon var ju alldeles för litet.

Postat

Nu har jag kollat in att Ulf Lundell gett ut en bok och passat på att ge ut en cd samtidigt.... ehhh.... i boken.

Är det den nya tidens grepp?

Kom tydligen i våras.

☺️

japp

Postat

Var är du nu då? Inte i tallskogen väl?😮

Jo..eller nä inte riktigt fast jo

eller ja. Både ja och nej.

Är hos päronen.

Va iväg och spelade folkmusik i söndas. sedan pajade bilen så då tog ja semester så nu när bilen är hel så åker ja hem

...och tar semester. 😊

Postat (redigerat)

Nu har dom återställt röstningen på mitt bidrag. Tre röster har jag 😛

Mäh vad äre för jävla skit?!

Det var ju mer än 3st längstare som röstat ffs.

Edit: Borde de inte nollställa alla bidrag då? 😏

Redigerat av Pico
Postat

Mäh vad äre för jävla skit?!

Det var ju mer än 3st längstare som röstat ffs.

Skulle få typ 40 röster tillagda sen i slutet när dom räknat ihop. Känns lite men å andra sidan har jag ingen chans mot dom andra ändå.

Postat

Skulle få typ 40 röster tillagda sen i slutet när dom räknat ihop. Känns lite men å andra sidan har jag ingen chans mot dom andra ändå.

Hade de någon förklaring till hur deras röstningssystem kan suga så episkt jävla mycket dårå? 😛

Postat (redigerat)

Funderar på att skriva till dom att säga att det är ok, men att jag vill byta namn och beskrivning så att det är jag och pazo och inte bara jag. Då kan han ju spamma till sina vänner och fans på fejjan och myspace och så, större chans att vinna. 😛 Får höra vad pazo säger sen.

Redigerat av Overkill
Postat

Hade de någon förklaring till hur deras röstningssystem kan suga så episkt jävla mycket dårå? 😛

"Vi såg exakt det du säger och stängde av lite för att se vad som hände, röstningen sker via Facebook och det verkar som det blivit någon attack mot dem och det är inget vi kan göra. Vi har kontaktat Facebook men det verkar inte veta vad som händer, vi tänkte sätta dit en ny LIKE knapp vi din mix, den blir därmed nollställd sen får vi göra så att när vi räknar samman så lägger vi till 40 röster. Hoppas det känns bra för dig!"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.