Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Vad tror du debatt, om mitt paket var sorterat i göteborg 04:51, när kan jag hämta det i vänersborg då?

När avin kommer eller du fått en sms-avisering.

Har du dock ett nummer på paketet redan så kan ombudet/paketutlämnaren ha inne det redan idag sen eftermiddag, även om ingen avi hunnit nå dig.

Redigerat av debatt
Postat

Här är det test av Oboys nya sort Dark Choklad, men inte var den mörk, det är ju typ samma grej, fast med 25% mindre socker.

Och jag kan meddela - Mempho och alla andra - att magen inte reagerade särskilt konstigt på den. Ska ju undvika choklad står det.

Postat (redigerat)

Det blir inte så många som kommer till Way out west som beräknat var det nån som sa.

Såg en tjej frenetiskt klamra upp affischer precis överallt i stan. Det går dåligt!

Inga kända, var det bärande argumentet tydligen.

Redigerat av debatt
Postat

Det blir inte så många som kommer till Way out west som beräknat var det nån som sa.

Såg en tjej frenetiskt klamra upp affischer precis överallt i stan. Det går dåligt!

Inga kända, var det bärande argumentet tydligen.

För långt västerut

Postat

Stod i mitt horoskop att idag är dagen för mig att arbeta.

Får väl göra det då.

Sammanställa en grej.

🥰

kålpudding m potatis o lingon//:debatt

Postat

Kommer många till Way out west som Overkill och andra kan ha intresse av att se?

LCD Soundsystem, M.I.A, La Roux, Jay Electronica.

Undrar hur det är med Pavement och The National...

Postat

Det sket sig på Galoppen.

I första avdelningen hade jag fyra hästar av nio, men den som tydligen var stor favorit hade jag inte med.

Nu har jag spelat lite mer Wurlitzer... och piano... o orgel...'

Det gick lite bättre.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.