Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
BTW!

Det har tydligen "läckt" toplessbilder på Hayles Williams! 😉

den "nyheten" är ungefär en vecka gammal märkte jag när jag kollade upp det igår :rolleyes:

Postat

Fortfarande känning av ryggskottet, värst när jag sitter. Märkligt nog var sängläge skönast.

Ska till ICA nu, en promenad kan vara till gagn.

Hoppas bara att det inte smäller till fullt hus när jag placerar korgen på plattan.

Postat
Fortfarande känning av ryggskottet, värst när jag sitter. Märkligt nog var sängläge skönast.

Ska till ICA nu, en promenad kan vara till gagn.

Hoppas bara att det inte smäller till fullt hus när jag placerar korgen på plattan.

Det e nog vettigt me en promenad då! Min idrottslärare på gymnasiet, som även var utbildad Sjukgymnast, sade många människor som får ryggskott gör fel i att bara ligga och vila utan det bästa är att gå ut och röra på sig. Minns inte detaljerna varför osv, men så var det. :rolleyes:

Postat

hmm..

antingen så trotsar jag min jättetrötthet och gör mina matlådor idag, och kan vila precis heeeela dagen imorgon utan att ha något "måste" som ligger och gnager. Eller också skjuter jag upp det till imorgon, och riskerar att inte få någon kvalitativ vila alls.

Jag vet ju vad som är bäst totalt sett, men just NU vill jag ju bara slappa 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.