Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Okaayyy

Idag såg jag en mormor på kanske... 50-55 år med sitt barnbarn promenerandes i Slottsskogen.

Hon hade de rundaste tuttar jag sett. EXAKT som två bowlingklot.

Postat

Förut gick flera glödlampor sönder i min lägenhet.

En sprack, krossades alltså.

VAD var det för nåt?

Kan åska bidra med det?

😳

Postat

Igår var det en kass film på tv med Kiefer Sutherland om en kille som fick ett samtal till en telefonkiosk. Sedan blev han kvar där hela filmen. Thriller som var skitkass. Dålig grundidé.

Postat

Sedan såg jag en rätt bisarr grej också...

Ett sällskap med ett par män och ett par kvinnor, där den ena kvinnan hade en ljusblå extremförstor bikiniöverdel, där varje kupa var stor som en kökshandduk. Och i varje sådan hade de stoppat ned en massa frukt, så hon gick omkring med bananer, päron och äpplen där en del av dem stack upp också. Jag såg minst 15 frukter.

😆

Postat

De sex värsta sekterna i Sverige

Scientologikyrkan

Grundades i USA av science fiction-författaren L Ron Hubbard 1947. Strävar efter att nå en högre medvetandenivå genom att avlägsna bilder av tidigare upplevelser som styr handlande och tänkande.

Antal medlemmar i Sverige: 500–1 000 aktiva, betydligt fler som gått kurser.

Enighetskyrkan

Kommer från Korea och grundades av San Myung Moon som anser sig vara en ny Jesus. De strävar efter världsherraväldet och alla ska ge bort sin egendom till sekten. Harmoni uppstår om folk gifter sig med varandra.

Antal medlemmar i Sverige: cirka 200 personer.

Familjen/Guds barn

Startades av dansken David Berg, alias Moses Berg. En hippierörelse som förespråkar fri sex. Incest är helt okej och medlemmarna har inga hämningar.

Antal medlemmar i Sverige: Ett hundratal som flyttar runt i landet.

World light center

Startades i Vingåker av Lilly Gardeby. Hon är en massör som anser sig vara Jesu moder och har ett finger med i allt som händer. Medlemmarna lever i ett kollektiv och för några år sedan var de betydligt fler än i dag.

Antal medlemmar i Sverige: Omkring 8 personer som är verksamma utanför Växjö.

Linbusamfundet

Ledaren är Hallstein Farensveit och sekten återfinns i Älmhult i Småland. Sekten anser att människan är en maskin som ska jobba hårt och äta lite.

Antal medlemmar i Sverige: Omkring 30.

Hare Krishna

Intellektuell orientsekt med starkt fäste världen över. Man når framgång och harmoni genom filosofiskt tänkande och renlevnad.

Antal medlemmar i Sverige: Ett hundratal.

Källa:Passagen

Postat

Idag var det en lika kass med Tom Cruise och han jagade en neger hela tiden som körde taxi.

Till slut hittade han honom, men gjorde inget direkt.

Sedan var den slut.

Bra recension va?!

😆

Postat

Idag var det en lika kass med Tom Cruise och han jagade en neger hela tiden som körde taxi.

Till slut hittade han honom, men gjorde inget direkt.

Sedan var den slut.

Bra recension va?!

😆

Jag började titta mitt i filmen men zappade vidare till en annan channel

gonatt ☺️

Postat

Hörde av Oprah Winfrey att Jay Leno tjänat ihop över 1400 miljoner kronor.

Vad i helvete då för? Ge honom en tusing per show istället.

Mer är det inte värt.

Katie Meluas förmögenhet på 100 miljoner kr trots utsålda hus över hela världen i 8 är

ju ingenting i jämförelse då och Zlatans hela fotbollskarriär hittills har inte heller

inbringat så mycket. Och Tom Cruise och John Travolta lär vara de enda två skådisar

som fått 100 miljoner kr per film för 7 filmer och det är inte hälften av en simpel

talkshowares dösnack alltså...

Dessutom sägs det att Charlie Sheen fått 600 miljoner kr för en säsong av 2 1/2 män -

Dingbats hatserie - och när de skulle göra en ny säsong nu igen, läste jag, så var han

inte alls nöjd med avtalet. Dessutom lär han inte behöva skådespela, för han är

tydligen likadan privat - spritproblem och att inte kunna hålla fingrarna i styr,

enligt de som varit gifta med och känner honom. Om det nu stämmer...

Vad det haltar i orättvisa.

😐

Postat

Zzzzzzzzzzzzzzööööööööööööööövvvvvvvvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaa

🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.