Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jävlar va ni skrivit då, tänkte att jag skulle hinna läsa ikapp så här på morgontvisten innan jobbet men nehä! 😠

Herrå!!11!1!!!! ☺️

Postat

Nu ska jag promenera iväg med tomflaskor för att slänga dem 400 meter bort i behållarna och sedan ska jag lämna in dagens topptipskupong, även om jag tror på låg utdelning och bannar det faktum att de inte visar AIKs match och sedan ska jag köpa triumfglass i rån med strössel.

Postat

Idag har jag tagit bort och slängt mögel som bildats i krukorna inomhus och stöttat min ampellilja som ville lägga sig ned, samt klippt isär plasthållarna till tygbanden som ska suga upp vatten i självbevattningskrukorna.

Postat (redigerat)

Tror jag inte kommer bli solbränd, ety jag har köpt en stycken solskyddsflaska Solstjärnan från CCS, ett märke jag aldrig sett. Farmacevten var konstig för hon stod i vägen och trots att jag knödde till henne vid upprepade tillfällen ganska rejält, så vände hon sig bara om och blängde som en dåre men stod kvar. Flytta på dig kärringdjävel ville jag till slut utropa, men tog i stort sett enda flaskan jag kom åt!

Märklig händelse.

(la till "inte" i början av första meningen)

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Hade den inte varit billig och med rätt solskyddsfaktor och extra vattenfast mot flödigt fetesvettande, så hade jag rapat henne ljudligt i örat och under överraskningsmomentet rövtacklat henne av golvet.

Men senare hände något ännu märkligare...

Redigerat av debatt
Postat

Utanför godisaffären på ungefär 30 meters avstånd sitter två brudar, brunetter, utanför ett glasscafé... och den ena börjar gasta, "vilka smaleben!! Har du sett vilka smaleben?", så det ekar (förmodligen menade hon "smalben" men kunde inte svenska ordentligt), jag tittade mig omkring, men såg ingen annan när jag passerade typ rondellen/vändplanen, en tripp på 20 meter... och under tiden så fortsätter nu bägge brudarna att gasta om "smalebenen"... Då står det en man utanför godisbutiken och säger till mig plötsligt:

- Fan, känner du dom brudarna eller? (Jag skakar på huvet) Rätt snygga du! Vad är det med dom? Vadå smalben? Det måste ju vara dina de menar eftersom de följde dig med blicken hela tiden och det inte finns någon annan här. (mmm, sa jag) Men jag fattar inte... du har ju fina smalben, kraftiga och så, titta på mina djävla speter... [så vinklar han upp ena benet mot mig så jag ska se, sedan garvar han och jag går in och handlar]...

😆😕😆

Postat

Fick veta att det är alltför vardagligt eller slangbetonat att använda verbet "la", man bör skriva lade. Vad fan!

Precis som om man skriver sade nuförtiden.

Vad omodernt.

Postat

haha nu kan man rösta på mixen igen och nu har jag 800 fucking röster. Skickade meddelande och frågade vad det är som pågår egentligen 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.