Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har förresten kommit på att jag nog får nöja mig med att jobba typ på donken, skulle jag jobba på något mer krävande och med mer ansvar skulle jag bara freaka hela tiden. xD

Postat

Mäh, orka va där och bara tränga sig på och verka värsta sopan som horar rampljuset

Eh nej! Köra tillsammans såklart fattar du väl. Lär ju bara vara att säga till dom innan, dom bryr sig ju knappast.

Postat
Postat

Kasst av dig att saega att det bara var du 😛

Annars foer du vael saega att vi aer tvo som aer gruppen men bara du som gjorde mixen 😛

Ja, ungefär så jag tänkt. Problemet är vi kan inte köra don rubiks, för huvudpersonen under kvällen är don rimini. 😄

Postat

Kasst av dig att naemna DKM i infon 😛

Mäh, var ju inte direkt som att jag tänkte när jag gjorde det. Var ju liksom en spontangrej bara. Då är ju fråga om man ska kontakta dom nu, efter eventuell vinst, eller bara dyka upp båda där på eventuell speldag.

Postat

Nä? Har ju redan sagt att det var jag. Är ju bara säga lite som det är, vi är en duo men jag gjorde mixen eftersom andra halvan av duon dvs du var bortrest. Eftersom det var snabbt och spontant gjorde jag det som solo, men vill vara duo. Typ?

Postat

HÄJ PÄÄZÅÅ!

nån som vet hur man säger garderob på engelska? alltså, inte garderob då utan typ där man hänger in jackan på klubben.

Postat

HÄJ PÄÄZÅÅ!

nån som vet hur man säger garderob på engelska? alltså, inte garderob då utan typ där man hänger in jackan på klubben.

HAEJ HAEJ HAEJ HAEJ! 😄

Svar: Coatcheck, Warderobe

Postat

Syrran har flyttat tillbaka till Piteå och bor i centrum innanför grindarna på pite dansar å ler. Ska hänga där hela helgen å får gå in gratis som gästboende. Kent kan va sevärt annars inte mycket.

Kul!

Postat

HÄJ PÄÄZÅÅ!

Coat check!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.