Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Karl Blau är bra. Lyssna på honom.

Gör det då. AM är den bästa skivan, näst bäst är coverskivan Dance Positive.

Postat

Var på en hemmafest och spelade ölspel nyss. Fast va sådär kul, inte riktigt min typ av folk.

Postat (redigerat)
Hej vad vill du diskuteeeeeeeerea igen ikväll menar jag

inatt typ

Jag vet:

Tänk dig att du skulle vara en ashet blond tjej, verkligen jättenygg att attraktiv. Hur skulle du då reagera på att folk raggar på dig Enbart för ditt utseéndes skull? Så liksom innan de ens pratat me dig och vet vad du är för slags person, börja stöta på dig?

Redigerat av Memphis
Postat
Jag vet.

Tänk dig att du skulle vara en ashet blond tjej, verkligen jättenygg att attraktiv. Hur skulle du då reagera på att folk raggar på dig Enbart för ditt utseéndes skull? Så liksom innan de ens pratat me dig och vet vad du är för slags person, börja stöta på dig?

Naturligt blond antar jag då, för jag skulle aldrig färga håret blont. Skulle jag det vore jag inte jag längre.

Jag skulle ignorera dem i den mån det gick och störa mig på det utan att göra så mycket åt det, förmodligen.

Postat

Samma här, skulle tycka det var jobbigt. Samtidigt bra, för då vet man vilka människor som e ytliga.

Tänk om alla människor skulle sett likadana ut, haft samma ansikte, då skulle alla enbart fått gå efter personligheten.

Postat
Tänk om alla hade samma personlighet, då hade man bara utseendet att gå på.

Nu har jag blivit gammal. Konjunktiver istf "skulle". Snart sitter jag där och skriver "sutte" på fullt allvar.

Postat
Var på en hemmafest och spelade ölspel nyss. Fast va sådär kul, inte riktigt min typ av folk.

Eller din typ av öl?

Postat

Det roliga är att hon helt uppenbart måste förstå att jag hör henne genom väggen för hon säger att hon hör mig skriva på tangentbordet.

Så kan det gå.

Postat

Näsåatte, får dra mig, ska te uddevalla imorn morgon och hjälpa min lillebror att meka me crossen. Haregotthaj!

Postat
Näsåatte, får dra mig, ska te uddevalla imorn morgon och hjälpa min lillebror att meka me crossen. Haregotthaj!

Jag älskar mig själv. Gonatt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.