Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Minns inte märket men tvn fanns på elgiganten och det var nån animerad pixarliknande film. Liknande kvalitet som att se Avatar 3D på bio å glasögonen är inga såna där 80´s---> 😎 . Hörde inget ljud dock. Kan tänka mig att priserna går ner på nåt år så jag håller ut med min gamla tjockTV tills den brakar ☺️

Ja, jag har också en riktigt dj**la fet fläsk-tv. Men de är pålitliga. Philips dessutom, så det lär nog ta tio år innan det blir denne nye Samsungen. Fast då finns det ju nåt annat...

😄

Postat

Lyssnar å skriver. Är på mellanspelet nu. Coolt du kan både growla å sjunga! Lyssnade på Dimman för en stund sen. Den lät skitbra!

thx man

Postat

Friidrotts-VM börjar imon kl 10 på fm.

Experterna tror på 2 medaljchanser för Sverige, två eventuella brons talas det om...

Fast jag ska nog till stan och köpa solglasögon.

🙂

Postat (redigerat)

VA F*N!!! Blev utslängd härifrån helt plöstligt när jag satt och skrev.

HAHA... då sa expertkommentatorn fel i tv förut, han sa Friidrotts-VM!

Nåväl, nästa sommar är det kalas, då är det BÅDE friidrotts-VM OCH fotbolls-VM med Sverige (damer).

Angelika i stavhopp kan ju bli hur stor som helst.

🙂

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Synd att både Carolina Klüft och Christian Olsson försuttit sina chanser till att vara oöverträffade i historieböckerna inom överskådlig framtid. Klüft utan att det handlade om skador så ändrade hon inriktning, blev sedan skadad och Christian som hade oturen att skadas. "Bara han inte skadar sig", tänkte jag och såg en hel räcka VM-guld framför mig. Likadant med Klüften.

Redigerat av debatt
Postat

Nja, inte så farligt. Mest att jag har vänt på dygnet och lägger mig vid fem-sex varje natt. Och det är ju lite olyckligt om man händelsevis ska upp och jobba nästa dag.

Postat

Nu har Telia släppt sina iPhone-priser...

Postat

Nja, inte så farligt. Mest att jag har vänt på dygnet och lägger mig vid fem-sex varje natt. Och det är ju lite olyckligt om man händelsevis ska upp och jobba nästa dag.

Lite likadant här. Har ont i ögonmusklerna därför och svårt att fokusera skärpan naturligtvis!!

Ögonen tar alltid mest stryk när jag sovit för lite. Så är det för mig alltså.

Postat

Dagens aptitretare innan lunchen, några Zwart... 😱

ThQ4RBdG1u.gif

Postat

jag kommer ihåg när jag var typ 12 och Marlene Ottey tillhörde de äldsta kvinnliga sprintrarna.

Om tomas brolin hade hållt på lika länge, hade han haft 9 år kvar på karriären.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.