Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kollade med 3D-brillor på en sån där 3D-tv idag. Magi. Kostade 33 tusen 😳

Var det Samsung?

Trodde inte man behövde 3D-glasögon till den.

Det blir den eller Påskön då va?

Postat (redigerat)

Memphan! Länka igen till det du ville jag skulle lyssna på!

Mäh sopa! 😛 Trodde ju att du tyckte den var så dålig att du inte orkade skriva nått.. 😕

edit, ja det e väl en skiss än så länge. Gjord i Reason. 😑

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Såhär låter det jag gjorde idag:

Jäklar va fet raw-lead!!!! 😄 :D Lät verkligen som en maskinsåg. xD

Du skulle haft fetare kagge, och släng på en dist på trummorna, och massa reverb, då blire tungt. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Jäklar va fet raw-lead!!!! 😄 :D Lät verkligen som en maskinsåg. xD

Du skulle haft fetare kagge, och släng på en dist på trummorna, då blire tungt. 😄

😄 Ja den blev rätt fet! Kul när man pillar lite random och så blir det fett. Ska väl gå igenom den mer ordentligt imorgon och försöka feta till allting, men behöver vila lite från låten innan jag gör mer.

Lyssnade på din nu, värsta owl city ju. 😛 Gillade inte första synthljudet så mycket, annars bra. Sång på sen!

Postat (redigerat)

Lyssnade på din nu, värsta owl city ju. 😛 Gillade inte första synthljudet så mycket, annars bra. Sång på sen!

Okej! 😄 Ja, e väl rätt Owl City.. xD

Ska kolla vidare på låten nån annan dag, behöver också vila öronen från den. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

White Satin är en bra låt.

I original.

Också.

Postat

Var det Samsung?

Trodde inte man behövde 3D-glasögon till den.

Minns inte märket men tvn fanns på elgiganten och det var nån animerad pixarliknande film. Liknande kvalitet som att se Avatar 3D på bio å glasögonen är inga såna där 80´s---> 😎 . Hörde inget ljud dock. Kan tänka mig att priserna går ner på nåt år så jag håller ut med min gamla tjockTV tills den brakar ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.