Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, utan reggaeton. Men det fick mig att tänka på reggae som jag inte gillar. Och eftersom det heter reggae(ton) antar jag att det är en del reggaeinfluenser och det är ju inte så bra.

Ursäkta en okunnig, men hur är det med dub step? Har det inte med dub, som är en variant av reggae att göra?

Postat

Viktigt att magen klarar av att ta upp B-vitamin också, SadamJr... inte konstigt det kan bli feldiagnoser.

På fylleben? Har du fått den diagnosen?

Postat

Jag hör ingen reggae i dubstep iaf 😛

Vad vet jag. Släng gärna in nån länk eller ett par där man kan lyssna på lite dubstep.

Postat

Vad vet jag. Släng gärna in nån länk eller ett par där man kan lyssna på lite dubstep.

Jo, Dub en undergenre till reggae så helt ute och cyklar är du inte tycker jag...fast dubstep e nått helt annat. Varför, har jag ingen aning om.

😱

Postat

Den här gillar jag...

Postat

På fylleben? Har du fått den diagnosen?

Hur menar du nu?

Du skrev att B-vitaminet går till levern och inte musklerna,

men om magen inte kan ta upp B-vitamin så hjälper det ju inte levern.

Slutsats: magen måste var ett av kroppens viktigaste organ.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.