Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Skall aldrig köpa kylskåpsmagneter och sätta upp en massa kort och lappar på kylen.

Varför inte?

Jag tycker det gör ett hem mer personligt, kort på personer man står nära, kort från förr som väcker goda minnen etc.

Sen ska det inte va för klottrigt heller, det gillar jag inte, utan ska va lagom typ.

Redigerat av Memphis
Annons
Postat
hej. jävla nacke ☺️

Ställde mig på alla fyra nyss, för att efterlikna en katt som reser ragg.

Inga kotor belastas ju då.

Ryggskott.

Typiskt.

Postat
Varför inte?

Jag tycker det gör ett hem mer personligt, kort på personer man står nära, kort från förr som väcker goda minnen etc.

Sen ska det inte va för klottrigt heller, det gillar jag inte, utan ska va lagom typ.

Ok.

Mitt hem är inte ett skit personligt.

Inte en bild.

Postat
Niet.

Okej, behöver en för att hämta en soffa. Har bara en polare som har bil och han e upptagen hela tiden.

Postat
Debatt, du har ingen bil med dragkrok jag skulle kunna få låna? ☺️

Jag har. En kombi tillåme!

... men du får fan hämta den själv 😛

MOUHAHAHA 😉

Eller nej.. 😑

Postat
Jag har. En kombi tillåme!

... men du får fan hämta den själv 😑

MOUHAHAHA ☺️

Eller nej.. 😉

Sluta retas dårå! 😛

Postat (redigerat)

Killis, va har du gjort me nacken då? Nockat någon?

Redigerat av Memphis
Postat

Venne vad jag gjort. Kom smygande igår på dan och blev värre sen. Idag är det inte heller bra. Kan inte få ner hakan till bröstet 🙂

Postat (redigerat)

Hallåååååå Börrje! HALLÅÅÅÅÅÅÅ KAAAJJJJJ!!! xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Grahn! 🙂 Jag känner på mig att du e sugen på att köpa en distpedal! 😉 Jag har en Vox Satchurator du kan få köpa billigt!

Redigerat av Memphis
Postat
Varför inte?

Ska det vara så ska det vara alldeles för mycket och nu menar jag allvar.

Postat
Tänkte ladda upp en bild jag tog med mobilen på min portabla studio på ny ort, men så glömde jag sladden till mobilen...

:/

Har du flyttat?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.