Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag drömde att jag var på en långresa, tror det var USA, men hade inget pass. Kom på det efter flera dagar och de hade inte kollat mitt pass vid ankomsten, men jag var lite nervig ifall de skulle göra det vid avfärden. Minns att drömmen var i en massa färger och så var det mycket lampor, tror vi var i Las Vegas och/eller New York.

Postat

Brorsan drömmer om en resa till fotbolls-VM 2014 i Brasilien. Undrar om det skulle gå att kombinera med Påskön och vad det skulle kosta med typ ALLT inklusive matchbiljetter till Sveriges matcher i gruppspel och vidarespelet (åttondel, kvart, ev semi, ev final)... per person.

3 veckor - 1 månad.

Postat

Hur bra var London, Overkill, på en skala 1-5?

Staden är definitivt en femma, resan inte riktigt eftersom jag åkte med familjen. Men skulle lätt kunna tänka mig att bo där.

Postat

Summertime blues. Själv då?

Helt okej ändå. Slutar jobba om en vecka, då kanske man kan få badat i år oxå.. 😑

Postat

Tänk om Sverige går till VM i fotboll 2014 och man bokar en resa till Brasilien för att se gruppspelet, men bokar hemresa till typ efter kvartsfinalen, men så går de vidare till semi och den dagen åker planet hem precis när matchen går och man missar den hittills viktigaste matchen. Vilket öde!

😆

Postat

Helt okej ändå. Slutar jobba om en vecka, då kanske man kan få badat i år oxå.. 😑

Näset?

Askim?

Hovås?

Fiskebäck?

Smittska Udden?

Delsjön?

Stora Amundön?

Saltholmen?

Postat

Haha jo då, men eftersom jag var med dom så gjorde vi ju saker alla ville och inte saker bara jag ville.

Var ju synd att ni missade en del grejer du ville göra.

Postat

Näset?

Askim?

Hovås?

Fiskebäck?

Smittska Udden?

Delsjön?

Stora Amundön?

Saltholmen?

Antagligen inget i Götet utan uddevalla. Alla klasspolare har ju åkt hem över sommarn. 😑

Postat

Men london ligger ju nära och med ryanair är det ju billigt åka dit, så var nog inte sista gången jag var där. 🙂

Men Edgar Allan Poe...

tänk på att det går färjor dit också.

Den e bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.