Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vilken är eran favorit bland alla fonologiska processer? Jag gillar bla intervokalisk frikativisering.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Postat
Vilken är eran favorit bland alla fonologiska processer? Jag gillar bla intervokalisk frikativisering.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Yakety yak.

Postat

Var nere på e shoppingrunda i stan. Köpte present te en bror, presentpapper, tröja, skjorta, shorts, bok och även...... ...wait.... ..wait for it...... kylskåpsmagneter! 😉

🙂

Postat

Skall aldrig köpa kylskåpsmagneter och sätta upp en massa kort och lappar på kylen.

Kul om du fick tag på grejer du gillade dock Memph!

Däremot har jag snubblande nära att få ryggskott, det är typ ryggskott 1/3 av tiden. Kan i stort sett bara stå upp.

Hur ska man göra för att ryggskottet inte ska ta överhanden utan gå tillbaka? Nån specialstretch?

Alltid ska det vara nåt. Nu när jag kånkat med mig den portabla studion till annan ort.

Köpte nano också.

Postat

... kanske just beroende på att jag kånkade med mig den portabla stiudion...

uppemot 9 kilo i ena handen och 7 kilo i andra väskan.

Inte så mycket kanske, men går man långt med det från spårvagn till bostad

och har 3 gamla diskbråck, så...

Postat

Tänkte ladda upp en bild jag tog med mobilen på min portabla studio på ny ort, men så glömde jag sladden till mobilen...

:/

Postat
Bara bra här sitter och fikar! Själv´rå? ☺️

Jorrå, e helt okej. Ska iväg på fest fast e inte jettepepp, och så e inte så många jag känner där.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.