Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Nepp! Ligger antagligen i Lapphelvetet! 😛

Antagligen 40 000hektar och består av en by med två hus. ☺️

Japp!

Ligger typ 7 mil från mig... 😑

Dom har en djurpark där och så brukar dom ha countryfestival och en del kända artister har spelat där bl.a. BB-King.

Det är stort.. i ett litet samhälle.

😑

Redigerat av Neosus
Postat

Fy faan!!! Jag var förut och lämnade in tips, men tänkte inte på att idioten i affären bara hade FEL tipslappar framme. Så jag vecklade upp min minneslapp för tipset jag hade klurat på hemma innan med tabellkoll och allt i tre timmar ungefär och förde över det till en riktig tipskupong (utan att kontrollera lagen för en gång skull), lämnade in och kom hem och skulle följa resultatrapporteringen. Då märker jag att jag lämnat in för imorgon istället och inget idag alltså!!

Det är "bara" två problem med det...

1) De resultaten kan OMÖJLIGT gå in imorgon, för de är precis tvärtemot vad alla tror, inklusive mig själv, och det är försent att annulera tipset och få pengarna tillbaka.

2) Hade dåren i affän haft RÄTT lappar framme hade jag ju skrivit på en sådan, och just nu hade jag haft ALLA rätt - en bit in i andra halvlek, typ en halvtimme kvar bara... 😏

Postat

Nu sjönk utdelningen och även det antal rätt jag hade haft om jag fått det inlämnat på rätt tipslapp. Han hade ju bara morgondagens lappar i butiken.

Skönt!

🥰

Postat

"Kom ihåg inloggningen" kan man kryssa för när man går in, men vad betyder det, det blir absolut ingen skillnad om jag klickar i där.

Postat

Det betyder att du kommer vara inloggad även nästa gång du besöker sidan, så du slipper skriva in mail och löäsen varje gång.

Postat

Det betyder att du kommer vara inloggad även nästa gång du besöker sidan, så du slipper skriva in mail och löäsen varje gång.

Varför fungerar det inte här då?

😕

Postat

Beställt DJ-lurar nu! Kostade 399, ordinarie pris 1799 😄

Okaaayyyyy......

Kommer det ljud ur dem även om man inte dj-ar också?? 😕

Overkill, resereportage från London på TV4 Plus nu!!

Postat

Varför fungerar det inte här då?

😕

Man måste tillåta cookies för att det ska fungera, tror jag. Hur man ändrar denna inställning är olika beroende på webbläsare, men i Firefox finns det under Verktyg > Inställningar > Sekretess.

drloop (oregistrerad)
Postat

Pils.

Postat

Brago havre var ingen höjdare! Överhuvudtaget så fastnar ALLA torra kakor i gommen och strupen på mig nuförtiden. Alldeles för torr tydligen, även om det inte känns så längre. Det värsta är ostbågar, för de fastnar i hela strupen och kväver mig. 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.