Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad säger ni, vi ska inte skriva ut längsta och skicka till massa bokförlag och se om någon nappar? Skulle kunna bli en storsäljare sommarn 2011 tror jag.

Postat

Fatta va smidigt att kunna läsa om hela längsta flera gånger då.

Pazo skriver prologen, debatt renskriver allt, Killis får sitta i bokaffärer och signa böcker.

Postat
  On 2010-07-22 at 19:32 sa Memphis:

får höra lite då ffs

Kommer snart, zippyshare var lite mongo nu (laddade upp flera gånger men skickades aldrig vidare så jag fick en länk). 😏

Postat
  On 2010-07-22 at 19:38 sa Memphis:

Vad säger ni, vi ska inte skriva ut längsta och skicka till massa bokförlag och se om någon nappar? Skulle kunna bli en storsäljare sommarn 2011 tror jag.

Har du tänkt på hur många sidor den boken skulle bli?

Och om du skulle ha en tillräckligt stor bokhylla för att ha boken i, tror du vi får rättigheterna att publicera alla bilder och filmer som postats?

Postat

Man får väl ge ut den på såntdär jättetunt bibelpapper, alternativt dela upp den som med NE.

Bilder och videos snor vi i anarkins namn tycker jag.

Postat (redigerat)

Japp, vi snor det. 😄 De som weinar kan få ett gratis ex. ☺️

Och vi skulle kunna dela upp det i en serie, kanske 10 pockerböcker? Släpper en ny varje år? 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Tycker den var soft Killis! ☺️

Gillar speciellt den up-down-arpeggion-grejen i nått stick där.

Postat

Ja det är faktiskt första gången jag lyckats göra en sån som lät bra. 😛 Har inte testat överdrivet mycket men alltid blivit konstigt tidigare. Det är lite synd att pazo är bortrest när jag är inne i min bästa musikperiod på ett år typ, med hans hjälp kan ju grejerna bli bra. xD

Postat

Basar tycker jag nog är svårast att göra. Fick nöja med en som iaf hade lite bas i sig så man fattar vad basen gör, men får väldigt sällan till basar som låter ungefär som jag vill.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.