Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

När man ser vad avdelningen eller tråden heter, så står det Den allmänna snacktråden 2... men så är det 1 och inte 2, och är en förkortning av 2010, det vill säga årtalet, 2010 alltså, och följt av en etta. Inte en tvåa alltså. Inte del 2 om man säger...

Annons
Postat

om man skulle överraska brorsan med att sortera alla hans förpackningar med linfrön efter bäst-före datum. (alla 7 förpackningar har gått ut)

Han köper ny när den gamla gått ut, utan att äta dem.

😲😆😲

Postat

😲😆😲

Något sånt. 2004 var den äldsta. 2009 var den nyaste.

Postat

😲😆😲

Det kanske ser snyggt ut i hyllan... :rolleyes:

Postat

Är Tele2 och Nordea samma företag?

Nej, verkligen inte samma företag. Inte ens inom samma koncern och inte samma ägare.

Postat (redigerat)

lätt misstag att göra dock, de håller ju på med nästan samma grejer.

Du menar som Arla och IKEA? Jo, jag känner igen det där.

EDIT: Eller ja, kanske inte samma grejer men bägge har iaf fyra bokstäver i namnet och slutar på A...

Redigerat av Linus
Postat

äääh... jag har tappat sugen på att hitta på nåt. funderar på att åka till köping och lägga mig i soffan i ett par veckor istället.

Postat

Jag fick nyss en dokumentär på dvd från svt-butiken. dom e banne mig snabb. tog bara 2 snabba dagar så nu ska jag nog sätta på den... 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.