Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vadå för dj-set som Linus röstat på 😮

Kolla min senaste status på fejjan! En tävling, man får spela med Don Rimini i stockholm den 11:e augusti. Bara mitt set som blivit utvalt av juryn så folk får rösta på än så länge, så just nu leder jag. Funkar fbchatten på mobben?

Postat

Och så blixtrade det sjukt mkt, typ en fet blixt var tionde sekund 😄

Vi hade blixtstorm för några dagar sedan och då kom blixtar nästan varje sekund ett tag! Helt wicked!! 🤪

Postat (redigerat)

Nja... sånt där e knepigt... ena stunden e man lik någon, andra stunden e man lik någon annan, tredje stunden e man lik någon fjärde...

helt beroende på vem man frågar, kille eller tjej...

Jag har sagts vara lik:

Michael J Fox (Fem i Familjen, Tillbaka till framtiden)

Russell Crowe (Gladiator, Beautiful Mind)

Jay Leno (pratvärd)

Richard Gere (The Mothman)

Staffan Ling (Bengt & Staffan)

Pierce Brosnan (Remington Steele, James Bond)

Erik Hajas (Handbollslandslaget)

Henri Leconte (Fransk tennisspelare)

Robbie Keane (Fotboll eng landslaget)

John Cleese (lång komiker)

Don Johnson (vit i Miami Vice)

Tommy Körberg (i yngre dagar)

Philip Michael Thomas (svart i Miami Vice)

Dean Cane (Stålmannen i Lois & Clarke)

Men inte fan är de lika... 😄

He da!

*hämta tvätten*

Redigerat av debatt
Postat

Pratade me en kompis nyss och fick reda på varför min "ingen reklam tack"-lapp på brevlådan har blivit bortriven 5 gånger nu. Är brevbäraren som gjort det eftersom man tydligen inte får ha en egengjord lapp utan måste vara en utskriven lapp av de på kontoret för bostäderna. 😳 Va i helvete spelar det för roll liksom! 😆 Mäh, så måste stiga upp innan kl 9 imorn för att hämta ut en sån då. 😠

Brevlådan är inte brevbärarens egendom, och har därmed inte rätt att riva bort din lapp. Lappen hindrar inte brevbäraren att dela ut din adresserade post.

Nästa gång brevbäraren kommer får du läxa upp honom/henne.

Postat

Brevlådan är inte brevbärarens egendom, och har därmed inte rätt att riva bort din lapp. Lappen hindrar inte brevbäraren att dela ut din adresserade post.

Nästa gång brevbäraren kommer får du läxa upp honom/henne.

haha. 😛

Jag antar iaf att det e brevbäraren.. ,för det lär ju knappast vara de på kontoret som går runt och kollar, isåfall kan de ju lika gärna sätta dit en ny. xD

Postat (redigerat)

debatt knäppte förresten jämn sida. 😄 Vi gratulerar vederbörande och önskar eder en fortsatt trevlig dag. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Fasen vad lång mix overkill. Hörde jag nyss en vuvuzela 😳

Jo, det är ju meningen. 😄 Det finns en tuta i en låt som kan påminna lite om en vuvuzela kanske, kanske den du tänker på.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.