Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Grahn har en signatur som jag skrivit... med anledning av en intressant videosnutt som Fidden länkade till, där en man sa just det som Grahn har i sin signatur, om jag kommer ihåg helt rätt

Postat

Drömde att jag satt och såg på ett tv-program om bönder i en lada och alla hade vita linnen och vita farfarskalsonger på sig i den otroliga hettan. Sedan stod det en häst till höger, men dessutom ett fruntimmer som var framåtböjd och en gubbe som var hänförd.

Postat

Hade sett Kommissarie Barnaby kvällen innan och de besökte en sådan bondgård!!

Så fantasin drog iväg?

...det gjorde det på mig iallafullafall 😱

Postat

Grahn har en signatur som jag skrivit... med anledning av en intressant videosnutt som Fidden länkade till, där en man sa just det som Grahn har i sin signatur, om jag kommer ihåg helt rätt

Japp de va något sånt! ☺️

Postat

Nej. Det var jag som länkade och Grahns signatur finns att läsa i texten på svt så det är inte du som skrivit den. Sådeså. 😎

Postat (redigerat)

Kan tillägga att jag såg en film igår på TV4 bara för att det lät intressant när hallåa-mannen påannonserade filmen. Den hette Malmannen och var med Richard Gere. Han sa att i början så är huvudrollsinnehavaren konfunderad och fattar inte vad det är som händer och varför, men sedan får han reda på det! Så var det ju inte alls! 😠 Man fick inte reda på varför.

Den handlade om att hans fru dött för två år sedan i en bilolycka och sett en varelse på 2.5 meter med vingar. Sedan började det ringa till mannen (R Gere alltså) och han fick meddelanden om att katastrofer skulle ske där och där, med si och så många döda. Allt detta inträffade också. I slutscenen hade han fått reda på att en katastrof skulle ske vid Idaho-floden och begav sig dit. Han trodde det var i Kemifabriken det skulle smälla och han kom på först då att det var därför han åkt till platsen. Men när han kom till en bro som gick över floden med en lång bilkö insåg han att bron var katastrofplatsen. Han hade samarbetat med en kvinnlig polis som hade erfarit att flera andra poliser hade fått telefonsamtal och sett varelsen också. Hon befann sig på bron och drömt eller hört någon viska i hennes öra att hon var nummer 37. Till slut brakade bron och hon med, i sin bil, men R Gere simmade ned och räddade henne. Sedan fick de veta att 36 personer omkommit.

Men varför detta hände, inte fick man reda på det...

😳

Nån som såg den/sett den?

Redigerat av debatt
Postat

Nej. Det var jag som länkade och Grahns signatur finns att läsa i texten på svt så det är inte du som skrivit den. Sådeså. 😎

Jo, jag skrev ju den här! 😳 Men jag kom inte på det själv.

Jag fick den av mannen som SA de bevingade orden i videosnutten som det länkades till.

Jag såg videosnutten och tyckte det var intressant.

Postat

Fick nu veta att The Mothman baseras på verkliga händelser från 60-talet.

Ja, det var ju mycket ufo-fenomen då... särskilt i USA.

Inte blev det bättre av det, man fick ju liksom inte veta nåt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.