Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

En fråga.

Vart kommer uttrycket "That´s what she said" ifrån? 😳 För jag förstår inte det roliga me det?.. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

En fråga.

Vart kommer uttrycket "That´s what she said" ifrån? 😳 För jag förstår inte det roliga me det?.. 🤪

Det kommer från det svenska ursprungliga "Som flickan sa".

Man kan applicera det närsomhelst, men det måste alltid få en att tänka på sex.

Om sex är roligt är det upp till var och en att tycka.

Postat

En fråga.

Men typ...när du säger något som kan antydas till sex så säger man "thats what she said". Typ...lite som "det var vad din mamma sa" som jag och mina polare brukar säga. 😛

Postat

Men sedan kan jag förstå ditt oförstånd när det gäller uttrycket om du tänker på buskis. Där har man ibland valt att använda uttrycket "som flickan sa" utan att man ska kunna förstå någon koppling till sex och där motspelaren bara reagerar med en veckad panna.

Postat

Mitt oförstånd kommer väl mest från att det ofta används här i längsta lite när som helst utan anledning vilket gjort mig förvirrad.

Men skämt som "Det var precis vad din mamma sade" har man ju fattat. 😄

Postat

Om markören inte rör sig smidigt så beror det inte på bredbandsuppkopplingen. Är det trådlös mus och/eller tangentbord?

Jag antar att det finns någon tråd och att den ligger dold inne i min bärbara dator i så fall.

Jag pratar om pekplattan på min bärbara dator.

Men ibland så liksom släpper det och den rör sig smidigt.

Detta händer f.ö. bara när jag är inne på Internet.

Likadant var det med mina tidigare två datorer också.

Postat

Mitt oförstånd kommer väl mest från att det ofta används här i längsta lite när som helst utan anledning vilket gjort mig förvirrad.

Men skämt som "Det var precis vad din mamma sade" har man ju fattat. 😄

Jaså jaha... det fattar dock inte jag ett dugg av faktiskt.

Postat

Jaså jaha... det fattar dock inte jag ett dugg av faktiskt.

😲 Det e ju precis samma slags skämt. Anspelar till att man har haft ihop det sexuellt med vederbörandes mamma. 😄

Postat

😲 Det e ju precis samma slags skämt. Anspelar till att man har haft ihop det sexuellt med vederbörandes mamma. 😄

Det blir en fråga om sexuella preferenser då.

😄

Postat

Det ALLRA bästa var en grej som en polare berättade. Jag minns inte vad han pratade om, men han sa "Vi kanske kan gå in bakvägen?"

Och då säger hans FARSA "Det var vad din mamma sa, höhö". 😄 :D 😄

SÅ JÄVLA ÄGD! 😄 :D 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.