Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

handlat nåra tröjor och kalsonger på rea. och ett par sandaler på icke-rea.

gubbsandaler antar jag, för det stod ecco på dem.

Annons
Postat (redigerat)

Var på gymmet nyss och så kommer det in en medelåldersman iklädd jeans och skjorta och börja gymma.. xD och inte nog me det, han hade solglasögon på sig.. .. inomhus... ..när det to..m e mulet utomhus.. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Hej!

Kollar ni VM-finalen? Det gör inte jag, men jag ska se resten, antar jag. Det blir Sherlock Holmes iaf. Undrar om Merlins Mysterier är bra också dessförinnan i Kanal 9.

Jooo...

Om man lånar ut en elbas och denne stäms om för att låta "som en gitarr", alltså stäms uppåt en hel del, är det nyttigt för elbasen??

Postat

Var på gymmet nyss och så kommer det in en medelåldersman iklädd jeans och skjorta och börja gymma.. xD och inte nog me det, han hade solglasögon på sig.. .. inomhus... ..när det to..m e mulet utomhus.. xD

Ljuskänslig förmodligen.

Postat

Om man lånar ut en elbas och denne stäms om för att låta "som en gitarr", alltså stäms uppåt en hel del, är det nyttigt för elbasen??

Varför i hela friden skulle man vilja göra så? 😳 Och nej, det är inte nyttigt för basen, de är inte konstruerade för så starka spänningar så jag skulle gissa att den kan gå sönder om man har otur.

Postat

Därför att han säger att synthen spelar i en viss tonart och den orkar han inte spela in på nytt. Verkar som om han redan försökt stämma om basen...

Postat

Jag hittade en sida om basstämning nu och de rekommenderar standard-stämning E-A-D-G, men sedan fanns några varianter, 4-5 stycken, men ingen av dem var att man stämde UPP basen. Läste också tidigare på Wikipedia där jag fick intrycket av att E-A-D-G var en relativt ljus stämning som används i fusionsmusik.

Hmm..

Postat (redigerat)

Eller jag tyckte det iaf.. 😕

Tyckernirå? 😱

Redigerat av Memphis
Postat

Aloha lengstsignores

Grymt varmt i Stockholm och assegt bredband.

Viva espana!

Bonjour La Slejjinorita! 😄 Låter härligt, på västkusten har det också varit riktigt varmt, dock molnigt. Bredbandet e snabbt iallfall. ☺️

Postat (redigerat)

Jaha, nu förstår ajg varför jag hörde ett hejdlöst hurrande och tjoande från någon längenhet i närheten, var ju visst VM-final idag.. ☺️ så tråkigt att det e slut då... :rolleyes: Och förargligt att jag missade matchen... 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Förstod det. 😄

Annars finns ju en funktion på forumet där man kan citera inlägg, try it! 😛

Postat

Bredbandet är extremt ttögt och markören flyttar sig inte som jag vill.

Ändå har jag varit inne och kontrollerat dess egenskaper.

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.