Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det där är ingen konstig reaktion. Jag reagerade på samma sätt när min farmor låg dödssjuk på sjukhuset, och vi alla visste att hon skulle dö. I slutändan hann jag med att träffa henne en sista gång innan hon dog. Och hon var vid tillräckligt fullt medvetande för att förstå vem det var och det betydde väldigt mycket för mig att vi hann få den sista stunden tillsammans.

För övrigt så fick jag veta för ett par dagar sedan att min styvfar har prostatacancer. Och jag träffade honom idag och han var lika glad som vanligt. Vissa människor har verkligen en skön syn på livet.

Annons
Postat

Och mats alm har inte kommit undan med mord.

Jo, det gjorde han.

Däremot åkte han dit för att ha flyttat kroppen.

Men det vet man ju inte hur man skulle reagera själv i en sådan situation.

Han fick antagligen en chock och ville inte inse att någon dödat henne.

Stackars sate!

Postat

Hur kan man försvara en horbock som littorin. Han går ut och säjer att han avgår för att hans barn blir angripna. Vilket äckel. Dessutom har han ljugit förut.

Att ett luder som aldrig träffat Littorin vill tjäna pengar på en stackars hjärtsjuk och vårdnadstvistande far är äckligt!

Postat

Det är ju jävla helvete att man är en feg fitta. Pratade nyss med farmor på telefon, över en månad sen som jag fick reda på att hon hade (haft) cancer men inte vågat prata eller träffa henne för jag inte vetat hur jag skulle bete mig eller reagera. Nu ringde jag iaf (hon fick sin första strålbehandling i måndags) och efteråt började JAG lipa, är ju för fan inte jag som är sjuk utan jag har fegade ur och undvek situationen helt och hållet. Fyfan.

Jag kan trösta dig med att väldigt många blir bra från det.

Postat

Det är ju jävla helvete att man är en feg fitta. Pratade nyss med farmor på telefon, över en månad sen som jag fick reda på att hon hade (haft) cancer men inte vågat prata eller träffa henne för jag inte vetat hur jag skulle bete mig eller reagera. Nu ringde jag iaf (hon fick sin första strålbehandling i måndags) och efteråt började JAG lipa, är ju för fan inte jag som är sjuk utan jag har fegade ur och undvek situationen helt och hållet. Fyfan.

Hände typ mig med. Min kompis Sara hade cancer och var på bättringsvägen redan. Men ändå kunde jag ibland bli skitdeppig å Lipa över det

Postat (redigerat)

Jaså? Är ju jättenära från Uddevalla 😛

Ja, eller hur, så jag borde ju varit där liksom. 😄 Det var hyfsat kul ändå, tjötade me massa folk, träffade gamla klasskamrater osv.

Och i slutet av allt var det några 17åriga tjejer som ville att vi skulle sova i deras tält istället för bilen men Naaaa, skulle inte tro det, jag dejtar inte yngre än -2år, alltså 19år.

Redigerat av Memphis
Postat

😑

Det e lite som vår mormor som är 87 år, fick sin andra stroke häromdagen, och hon hela tiden pratar om att hon snart kommer dö, blir väldigt akward situation så att säga, vet inte vad man ska säga.

Postat

Tycker fortfarande det är skrämmande att ha ett rykte om Littorin som en nyhet öht.

En tjej tipsar Aftonbladet om en story, de skriver den oavsett om den stämmer -

bägge de parterna tjänar ekonomiskt på det, Littorin drabbas. Eller... Aftonbladet

hittar på en story ändå, utan tjej. Så taffliga är världens invånare.

Håller verkligen med. Känns ofta som Aftonbladet kan skriva vad som helst verkligen, verkar ju inte vara någon som stoppar dem precis?

Postat

Hej! Läget e bra. Sitter och funderar på vad man ska hitta på för skoj idag! Själv då? 😎

Härligt, härligt! 😄 Jo, det e gött, kom just hem till min lägenhet i Gbg, hem ljuva hem. 🥰

Tänkte försöka göra en riktigt fet houselåt idag! Får se hur det går. ☺️

Postat

shit, vd'n på företaget jag jobbar på tog ut 7,5 mille i aktieutdelning enligt förra årets årsredovisning. Detta är utöver hans lön på typ 160000 i månaden.

Postat

själv tyckte jag nästan det sved i plånboken av att köpa årsredovisningen för 30:- på allabolag.se xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.