Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Här e min och Lollos nya låt.. Lite Regina Spektor-influerat typ.. eller nått. 😕

Va tycker ni? 😱

edit, fail, funkar ju inte. 😠

edit, fixat, tror jag.

Musiken är bra, men texten? Ni kanske skulle köra instrumentalt. Sången är faktiskt mest irriterande.

Annons
Postat

Musiken är bra, men texten? Ni kanske skulle köra instrumentalt. Sången är faktiskt mest irriterande.

Eh.. okej. Delade meningar alltså. 😄

Postat

Så jävla kär är jag i hon tjejen i filmen nu 🥰

Jag och brorsorna såg nyss på Transformers och man kan ju inte låta bli att tycka Megan Fox e sjukt het ändå. 😛

Postat

Musiken tycker jag är riktigt bra. Originell oxå.

Tack ska du ha Saddam! Jättekul att höra. 🙂

Postat

Rätt svår dock, en svår gitarrvända i början lär vi förenkla. Men 3/4 och 15/16-taken kommer vi behålla. 😄 Vi experimentera med den lite grand på repet senast.

Postat

Galet skönt trumkomp där faktiskt. Det som vår trummis Georgios kör bygger lite grand på våra idéer. Först typ fills som följer gitarrslingorna, sedan så läggs betoningen så att det låter som ett triolkomp. 😄

Postat

Rätt svår dock, en svår gitarrvända i början lär vi förenkla. Men 3/4 och 15/16-taken kommer vi behålla. 😄 Vi experimentera med den lite grand på repet senast.

Den som vore så smart.

Postat

Memphis - jag gillar att jag inte märkte att din låt gick i udda taktarter förrän jag började räkna. 🥰 Skönt groove och shysst sångerska, Robyn-stuk som nån sa.

Postat

Den som vore så smart.

Fattar inte vad du menar. 🤪

Memphis: jag röstade just på ditt inlägg. Vad fan betyder det? 🤪

Postat

Memphis - jag gillar att jag inte märkte att din låt gick i udda taktarter förrän jag började räkna. 🥰 Skönt groove och shysst sångerska, Robyn-stuk som nån sa.

😊 Tackar ödmjukt Micke 🥰

Postat

Memphis: jag röstade just på ditt inlägg. Vad fan betyder det? 🤪

Ingen aning. Tror det har me Karma att göra. Nu slipper jag födas om som Ödla! 😆

Postat (redigerat)

😆

Fatta va Pazo har att göra sen då, så stfu. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Tänk om...man kanske kan ta över efter Olsberg om man får tillräckligt med röster? 😮

Jag skulle ha raderat hela forumet utom längsta då om de vart jag 😄

Postat

men så säger det PLOPP så har pico facebook-chattat, och sen så tycker facebook att pico är offline 😠

PICO ÄR FAN INTE OFFLINE 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.