Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad är en CAB-fil?

Ett komprimerat arkiv av filer, inte riktigt som .zip men åt det hållet.

Används av installationsprogram i Windowsmiljö för att installera program.

Annons
Postat

Ett komprimerat arkiv av filer, inte riktigt som .zip men åt det hållet.

Används av installationsprogram i Windowsmiljö för att installera program.

Ok, jag har "problem" såtillvida att mitt AntiVirusprogram tar extremt lång tid på sig just när det ska söka igenom cab-filerna.

Det stannar helt enkelt.

😐

Postat

Fast såhär

Glömde lyssna igår, värsta proffsigt ju! 😮

Du e dukti.. 🥰😊

Postat

Killis, har du hört den feta låten jag nyss skickade på spottan till dig?? 😮 Huuur fet som helst!! 🤪

Postat (redigerat)

Här e min och Lollos nya låt.. Lite Regina Spektor-influerat typ.. eller nått. 😕

Va tycker ni? 😱

edit, fail, funkar ju inte. 😠

edit, fixat, tror jag.

Redigerat av Memphis
Postat

Här e min och Lollos nya låt.. Lite Regina Spektor-influerat typ.. eller nått. 😕

Va tycker ni? 😱

edit, fail, funkar ju inte. 😠

edit, fixat, tror jag.

Hon låter lite som Robyn.. Jag lyssnar vidare och grunnar lite på det men spännande låt är det

Postat

Hon låter lite som Robyn.. Jag lyssnar vidare och grunnar lite på det men spännande låt är det

Ja, det gör hon faktiskt. ☺️😄

men spännande låt är det

🥰 Kul att du tycker det! ☺️

Postat

Tänkte lägga upp den på forumet och så och så.. 😑 För feedback typ. Den saknar något för att ge den lite mer liv. Och så e jag ingen stjärna på att mixa. 😛

Postat (redigerat)

Äre Lollo som hittade på melodin och text och så?

På denna låten e det till största del hon som gjort det ja. Hon e oxå dutti. ☺️ Rätt gött på verserna när hon inte ligger så precis på takten fast ändå ligger i takt. 🤪😄

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Ska lyssna sen memphan! Nu kollar jag på en film jag vet du kommer gilla, noah and nick's infinite playlist. 😄

Ålrajt?! 😮😄

Redigerat av Memphis
Postat

På denna låten e det till största del hon som gjort det ja. Hon e oxå dutti. ☺️ Rätt gött på verserna när hon inte ligger så precis på takten fast ändå ligger i takt. 🤪😄

Ja, mina hjärnceller snubblade runt och slog frivolter men hamnade ändå rätt!

Hon e jätte dutti!

Postat

Ja, mina hjärnceller snubblade runt och slog frivolter men hamnade ändå rätt!

😆 Kan tänka mig det. 😛 För takten på låten e typ jättekonstig oxå. xD På versen får man räkna 1-7 och 1-8, sen runt igen. Sedan vanlig 4takt på räffen. 😛

Postat

😆 Kan tänka mig det. 😛 För takten på låten e typ jättekonstig oxå. xD På versen får man räkna 1-7 och 1-8, sen runt igen. Sedan vanlig 4takt på räffen. 😛

Bra snickrat! ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.