Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon som har lust att lyssna på min och Lollos senaste låt? 😕

Ja

fast inte nu för jag sitter bara på en laptop nu och det låter inte så roligt i dom fast jag sitter iofs inte PÅ laptopen men de e iallafall dåligt ljud i den så jag vill så att säga lyssna på den (på låten alltså) fast inte nu

så att säga

😕

Annons
Postat

Hur får man in den där spelaren mitt i en tråden som förekommit här på sistone?

man klistrar in länken direkt i inlägget utan taggar ungefär såhär

http://www.youtube.com/watch?v=C56SahSvCXw&feature=player_embedded

sammasak för mp3

Postat

man klistrar in länken direkt i inlägget utan taggar ungefär såhär

http://www.youtube.com/watch?v=C56SahSvCXw&feature=player_embedded

sammasak för mp3

Jo, You Tube-filmer har jag ju lagt, men jag tänkte på den där gråaktiga liggande spelaren som jag bara sett här på sistone, var kommer den ifrån? Det är väl MP3, men spelaren...

Postat

Jo, You Tube-filmer har jag ju lagt, men jag tänkte på den där gråaktiga liggande spelaren som jag bara sett här på sistone, var kommer den ifrån? Det är väl MP3, men spelaren...

japp de e sammasak där.. fast då måste man lägga upp mp3 nånstans men sedan kopiera den länken

såattsäga

Postat

JomänNämenSåatte! Måste seriöst sova, ska ju jobba imorn.. 🤪 Och jag som tänkte vara isäng typ 10 idag. 😛

Herrå!

Postat

JomänNämenSåatte! Måste seriöst sova, ska ju jobba imorn.. 🤪 Och jag som tänkte vara isäng typ 10 idag. 😛

Herrå!

Gonatt och händerna på täcket

Postat

Fick blåskärm idag för första gången med denna datorn, men den blev inte blå egentligen, såsom på min förra dator, utan det var Windows som talade om att det var blåskärm. När jag nu skulle höra på det inbyggda ljudkortet för att spela upp Neosus fil så var det inget ljud och spelaren var vit(!). Fick gå in och kolla, och då framkom att spelarens högtalare var avbockade. Strange!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.