Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, man vill ju gärna besöka sin närmsta granne där uppe då och då.. ..och promenera 6 mil e ju inte så kul kanske....

...

😆

Exakt 😊

Postat

Tjaa... vad ska man tycka annat än att det är viktigt att man får komma i tid till viktiga besök.

Många gånger tycker jag det är svårast med personalen som sitter mellan patient och läkare,

som hindrar.

Inte i det här fallet. Tänker ta ett samtal med både den här läkarn och hennes chef. Är för gammal för att ta en massa skit.

Postat (redigerat)

😛

😄

edit, Den första e till Slejjis och den andra till Grahn.

edit, guhuhu.. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Inte i det här fallet. Tänker ta ett samtal med både den här läkarn och hennes chef. Är för gammal för att ta en massa skit.

Känner på mig att jag inte kan skriva vad för byråkratiskt krångel som drabbat mig senaste tiden... du skulle svimma.

Postat

Kommer de SÄKERT imorgon?

Om det är mej du menar så har de redan kommit idag. Har fått hjälp av svågern att skicka efter eftersom jag inte har nåra betalkort. Han kör hem grejerna till mej imorrn.

Postat (redigerat)

Lite roligt en grej.

När man öppnar och spelar min senaste låt i Mediaplayer så står det att Joe Pass är Kompositör... från skivan Blues for two.. 😳

Jahopp, då får man inte cred för sina låtar längre.. 😆

Redigerat av Memphis
Postat

Om det är mej du menar så har de redan kommit idag. Har fått hjälp av svågern att skicka efter eftersom jag inte har nåra betalkort. Han kör hem grejerna till mej imorrn.

Trevligt. Ja, det var skrivet till dig, men det kom meddelande emellan. Ninjad som det kallas.

Apropå detta med betal, kort, kredit, konto... Jag stod i affären med mitt bankkort och när det skulle dras pengar så råkade jag trycka på "kredit" istället för "konto", som i bankkonto. Märkbart påverkad av fotbolls-VMs kommentatorer! Jag tyckte att jag själv skulle få lite "kredit", i betydelsen beröm.

😑

Postat

Känner på mig att jag inte kan skriva vad för byråkratiskt krångel som drabbat mig senaste tiden... du skulle svimma.

Skriv gärna. Själv blir jag allt mindre benägen att ta skit från myndighetspersoner, läkare eller andra.

Postat

Har det bra förspänt eftersom att alla grannar vill göra musik med mig! ☺️

Åja skämt å sidor men den närmaste bor i trappen ovan...och den braiga 200 m och den coola ca 2 km härifrån. Bäst är astt alla polare nästan pular med musik. ☺️

Postat

Jahopp, då får man inte cred för sina låtar längre.. 😆

En kompis fick en massa pengar från Stim för en film han inte gjort musiken till.

Apropå "cred", det är inte så att du ser fotbolls-VM?

Postat

Har det bra förspänt eftersom att alla grannar vill göra musik med mig! ☺️

Åja skämt å sidor men den närmaste bor i trappen ovan...och den braiga 200 m och den coola ca 2 km härifrån. Bäst är astt alla polare nästan pular med musik. ☺️

Så vill jag oxå ha det! 🙁

Postat (redigerat)

Apropå "cred", det är inte så att du ser fotbolls-VM?

Varför i hela friden skulle jag få för mig nått sånt? 😛 Och varför undrar du, har jag missat nått? :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Postat
Och där försvann alla.
😕:rolleyes:☺️
Postat

Varför i hela friden skulle jag få för mig nått sånt? 😛 Och varför undrar du, har jag missat nått? :rolleyes:

Nja, de pratar hela tiden om någon "cred" som de ger vissa lag. Jag har skapat en tråd om det som heter "Har Slovenien betalningsanmärkningar?". Den gick väl sådär, för nästan ingen fattade vad jag menade, förutom Paz.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.