Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dom jag kommer ihåg nu är en simca 1508, en saab 99 och en opel manta. Framgår kanske att det var ganska länge sen jag var bilist.

Oj jösses. Hur kommer det sig då? 😕

Postat

Hon tog mej av min antibiotika, som jag ätit i ett år. Trodde jag skulle få en ny tid relativt snart för att se hur det gick. Visar sej att den nya tiden är i slutet av augusti eftersom hon går på semester. Oacceptabelt.

Tänkte skriva en replik här, men den skulle bli låååång.

Postat

Oj jösses. Hur kommer det sig då? 😕

Klarar mej bra med min treväxlade damcykel numera. Har just lagt ner 600 spänn i reparationer. Nu går den i två år till.

Postat

Jag tror det var samma fästing, du glömde bara bort det mellan gångerna den råkade hamna i ditt blickfång.

"ÅÅH en fästing"

"Fest... ja det verkar ju coolt. det kanske man skulle gå på nån gång".

"SHIT, kolla! en såndär fästing!"

"Varbergs fästning, där har jag aldrig varit..."

"WOW! När man talar om trollen, shit här sitter ju tamejfan en fästing!"

😕

men ååååh

😆

Postat

Tänkte skriva en replik här, men den skulle bli låååång.

Skriv gärna ändå. Skulle vara intresserad av att höra vad du tycker.

Postat (redigerat)

Klarar mej bra med min treväxlade damcykel numera. Har just lagt ner 600 spänn i reparationer. Nu går den i två år till.

Jasså jaha. ☺️ Tänkte ifall det var pga av något som hade hänt eller nått.

En tjejkompis till mig fick nyligen symptom (krampanfall) av epilepsi och får inte köra bil nu. 🙁😑

Redigerat av Memphis
Postat

Jag har 5 minuters promenad avstånd till Coop och 10 minuters promenad avstånd till systemet så jag behöver egentligen ingen bil 😑

Postat (redigerat)

HÄÄJJJ SLEEEJJJNUURD!!!! 😄 :D 😄

Slejjis läser ikapp och har nu 3,5 sidor kvar. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

En tjejkompis till mig fick nyligen symptom (krampanfall) av epilepsi och får inte köra bil nu. 🙁😑

Har haft alla krämpor. Hade epilepsi ett tag, med andningsstillestånd, men det gick över, så det är inte därför.

Postat

Jag har 5 minuters promenad avstånd till Coop och 10 minuters promenad avstånd till systemet så jag behöver egentligen ingen bil 😑

Men e man lat så e man! 😄

Postat

Då kan jag avslöja att Eu är på gång med nya riktlinjer för bilkörning.

I stort sett kan man säga att många diabetiker ryker, epileptiker,

vissa andra neurologiska sjuka och ÄVEN alla som inte klarar det nya bländningstest

som ska införas för alla och som blir obligatoriskt. Man får titta på en glödlampa

och sekunden efter ska man läsa text på en tavla som vanligt.

Man räknar med att nästan alla över 60 år kommer att ryka bara på det testet...

Man blir ju mer bländningskänslig med åren, utan att ha "fel" på ögonen...

Protester från Motormännens Riksförbund hjälpte inte.

😮

Postat (redigerat)

Fy va jag ljuger 😆

:smileyFail:

😄

edit, DAMN YOU GRAHN! Du hann rätta till. xD 😆

Redigerat av Memphis
Postat

Skriv gärna ändå. Skulle vara intresserad av att höra vad du tycker.

Tjaa... vad ska man tycka annat än att det är viktigt att man får komma i tid till viktiga besök.

Många gånger tycker jag det är svårast med personalen som sitter mellan patient och läkare,

som hindrar.

Postat

Tjena walkinginmemphisisisisisisis 😄 !

Vi lyssnade faktiskt på den låten på jobbet idag och då tänkte jag på längsta.. snacka om skadad.. xD

Postat

Tjaa... vad ska man tycka annat än att det är viktigt att man får komma i tid till viktiga besök.

Många gånger tycker jag det är svårast med personalen som sitter mellan patient och läkare,

som hindrar.

Ja de e de.. speciellt när man bor uppe i norrland

Postat

Ja de e de.. speciellt när man bor uppe i norrland

Ja, man vill ju gärna besöka sin närmsta granne där uppe då och då.. ..och promenera 6 mil e ju inte så kul kanske....

...

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.