Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och varför skriva under övre ögonlocket när den egentligen hamnade mellan ögonlocken, dvs. på ögat!

Hur är den människan skapt egentligen?

Postat

Klå det här då.

Ett litet ställe på magen på mig kliar ganska ofta och har gjort det i över 5 år.. xD

Eksem antagligen.

Postat

Och varför skriva under övre ögonlocket när den egentligen hamnade mellan ögonlocken, dvs. på ögat!

Hur är den människan skapt egentligen?

Men vaddå, klart den kan sitta på insidan ögonlocken? 😲 Där e ju vanlig hud, dock får den lite trångt när den trycks mot ögongloben men de överlever ju det mesta.

Postat

Varje inlägg debatt skriver e ju en novell... 😆😛

såatte.. :rolleyes:

Jo, men nåt borde han väl ha liggande som han kunde bjuda på.

Postat

Jo, men nåt borde han väl ha liggande som han kunde bjuda på.

Jomen håller med, vore intressant att läsa.

Postat

Men vaddå, klart den kan sitta på insidan ögonlocken? 😲 Där e ju vanlig hud, dock får den lite trångt när den trycks mot ögongloben men de överlever ju det mesta.

Lite trångt? E du full eller?

😆😄😄😆😲

När jag är hos optikern och han på halvårskontrollen ska kolla hur blodkärlen på hornhinnan klarat sig och ber mig lyfta ögonlocken onaturligt mycket så han ser ögat mer, så kommer han på sig varje gång med att det ju inte går. Han måste då använda ena handen till att dra upp ögonlocket som ligger helt tight mot ögongloben och den andra till att styra instrumentet han kollar med.

😄

Postat

Jag har slipat bort rost på mig bil idag. Blev asfult 😑

🙁

Kanske blir bra över natten. ☺️

canadian.gif

Postat

Blir tvungen att konfrontera min nya husläkare. Skitjobbigt.

Konfronter (finns det ordet förresten?) är obekväma. Speciellt när man vet att man har rätt faktiskt. Har man fel är de inte lika viktiga.

Jag är i en situation själv nu som ter sig märklig.

Postat

🙁

Kanske blir bra över natten. ☺️

canadian.gif

Hela bilen behöver ny lack

...eller ja alltså hela bilens lack blev inte ful när jag slipade

Alltså den va ful i lacken sen förut

så fast men alltså såatte det blev fulare nu...

ja ni fattar

🤪

Postat

Lite trångt? E du full eller?

😆😄😲

När jag är hos optikern och han på halvårskontrollen ska kolla hur blodkärlen på hornhinnan klarat sig och ber mig lyfta ögonlocken onaturligt mycket så han ser ögat mer, så kommer han på sig varje gång med att det ju inte går. Han måste då använda ena handen till att dra upp ögonlocket som ligger helt tight mot ögongloben och den andra till att styra instrumentet han kollar med.

😄

Men e DU full eller? 😆😛

Jag har inte påstått att det e lätt att dra upp ögonlocken men fästingar kan ju vara sjukt små och torde ju inte vara några problem för den att krypa mellan. Enligt Killis så går det uppenbarligen iallfall, så sluta mucka med mig för bövelen! 😆😠😄

Postat

Hela bilen behöver ny lack

...eller ja alltså hela bilens lack blev inte ful när jag slipade

Alltså den va ful i lacken sen förut

så fast men alltså såatte det blev fulare nu...

ja ni fattar

🤪

Ja, den var ful förut och när du försökte göra den fin så klarade du av det på en del ställen. Emellertid så var det några ställen på bilen där du inte lyckades så bra relativt sett. Dessa mindre lyckade områden sticker nu ut såpass mycket att helhetsintrycket är att det blivit en försämring efter slipningen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.