Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"-Hej Sandra, jag ska hälsa från Grahn och Memphan i längsta"

"-Jasså jaha, va roligt, hälsa gärna tillbaka."

Postat

Satt ute i solen och läste en stund. Men jättestörande att det blåste så blev nästan kyligt fast det egentligen är varmt. 😉

Postat (redigerat)
Nä jag sa det inte? Du blev helt frågetecken när jag sa "tänkt mer långsiktigt" 😲

Jahaaaaaaaa.... Nu fattar jag. 🙂 Fattade inte först men släppte det bara, och sedan så citerade ju mitt "kallt i solen"-inlägg, vilket inte alls hade me saken att göra vilket gjorde mig så förvirrad att jag inte lade märke till att det stod Juli. Så du borde citerat tidigare inlägg helt enkelt för att inte röra till det.

FATTARU!? 😉

Redigerat av Memphis
Postat

Jag känner på mig att det kommer bli flera rundor hos ögonläkarn... de här glasen känns som att titta genom ett förstoringsglas, man blir helt konstig i skallen. Yes.

Postat (redigerat)

Va rastlös jag blev. Får ta och städa lägenheten efter gårdagens bestyr. Sen kanske det blir lite komponerande. Hörs!

Redigerat av Memphis
Postat

Jag är fan lite groggy med allt smärtstillande i kroppen. Jag har svårt att hålla tankarna kvar i huvudet och fokusera ordentligt... 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.