Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ser ut som ett hus i Hovås med dubbla priset.

😲

Men ofta, måste ju vara mycket dyrare alldeles utanför Göteborg än i Stenungssund? 😲

Postat (redigerat)

Nympho Tennessee, kan du checka ifall dessa: myCDVD

säljer till Sverige?

Jag får inte grepp på det riktigt.

Tror jag inte. Iomed att man bara kan välja Tyskland som land när man skapar ett nytt konto.

Varför vill du så gärna köpa därifrån då när Sverige har en uppsjö me bra butiker me humana priser?

Redigerat av Memphis
Postat

Recension av Johan Lindell. Man kunde räkna ut med bakfoten att han var teaterskolad och nu försöker han sig på att sjunga. Har inte någon av de mer jobbiga rösterna jag har hört - särskilt i "Ingen ser, ingen hör" kommer den till sin rätt - och framförallt texterna är intressanta, vilket man inte är bortskämd med. Det är lite tråkigt att det är så mycket synthar som ska spela akustiska instrument med, men det låg ju i tiden då plattorna gavs ut. En hel del av materialet skulle behöva en akustisk uppfräschning. Det vore intressant om någon kunde ta sig an det. Kanske han själv med medmusiker. Blir det nån mer skiva?

Postat

Tror jag inte. Iomed att man bara kan välja Tyskland som land när man skapar ett nytt konto.

Varför vill du så gärna köpa därifrån då när Sverige har en uppsjö me bra butiker me humana priser?

Så du skapade alltså ett konto nu?

Man kunde inte välja något land förrän man skapat kontot ju. 😮

Nämn EN svensk butik som har samma sortiment och till samma priser, i Sverige.

Metallprylarna var ju extremt billiga t.ex.

Postat

Så du skapade alltså ett konto nu?

Man kunde inte välja något land förrän man skapat kontot ju. 😮

Nämn EN svensk butik som har samma sortiment och till samma priser, i Sverige.

Metallprylarna var ju extremt billiga t.ex.

Om man klickar på Neukunde så kan ju välja land under Ihre Adresse.

Jag har iofs inte kollat deras priser och jämfört me Sveriges butiker men tycker DVD,CD har sjunkt rätt bra i pris de senaste åren.

Postat

Sen var det så att jag skulle köpa både jakebox och digipak, neutrala, det var bestämt innan, men det har bara varit Quill och Jakebox (tillverkaren) själva som sålt jakeboxarna i Sverige. Och hos Jakebox själva minst 200 stycken tyvärr. Quill säljer egentligen bara till företag, men man kan smära lite och få ett pris lite dyrare än hos tysken. Digipakar säljs av CMM group, men det är extremt bökigt att komma fram dit och de tar ingen beställning via mail eller info på sin webbshop. Undantagsköp som är dyrare kör de med.

Metallboxar säljs inrikes av nåt specialföretag jag hittade men till mycket högre peng.

Plus att åka på tre olika frakter är pissdåligt.

Tyskland rules i detta fall.

Postat

Debatt i Almedalen e rätt så kul ändå tycker..

jaa alltså inte debatt alltså missuppfatta inte

så fel men ändå rätt

Hej! 😕

Postat

Debatt i Almedalen e rätt så kul ändå tycker..

jaa alltså inte debatt alltså missuppfatta inte

så fel men ändå rätt

Hej! 😕

😆

Dina inlägg blir knasigare för varje dag som går.. xD

☺️

Postat (redigerat)

Från USA ska jag beställa ecopaks också. Attans mycket billigare än hemifrån Sverige.

Fårbajspapper beställer jag från Irland direkt.

Mellanhänder i Sverige lägger på flera 100 procent.

Mjukvarorna vi pratade om förut ligger på 2800-3000 kr styck i Sverige,

när tyskar som Thomann o andra tar 1100-1350 kr för samma grej. Sjukt?

Redigerat av debatt
Postat

Ska ta mig en rakare och en duschare.. och sedan handla Jaaa man vet allri det kan ju stå nån snygg brud vid frukten... 😱

Postat

Ska ta mig en rakare och en duschare.. och sedan handla Jaaa man vet allri det kan ju stå nån snygg brud vid frukten... 😱

jaa jag har provat vid mjölkdisken förut men där har alla utgått 😲

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.