Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

SVENSKA SPEL själva hade missvisande info på sin webbsida idag mitt på dagen!! Det stod att TV4 Sport skulle visa ÖIS-Hammarby 18.30 idag och att alla matcher spelades idag på topptipset. Därför helgarderade jag de tre matcher som spelas först idag av de 8, och la till en halvgardering på en av de övriga 5 matcherna så att det landade på måttliga 54 kronor. Men nu säger text-tv att endast match 7 och 8 spelades idag och resten imorgon!! Självklart hade jag ju förvisso rätt på de två matcher som spelades idag, men...

Kan man reklamera inlämnat tips?

Nu kan man ju inte ens lita på att redovisningen av RÄTTA RADER stämmer på Svenska Spels Webbsida då ju!!

😐

Postat

Tyvärr blev de två helgarderade matcher som gick idag ettor, dvs. favoritsegrar.

Men men... jag är ju med för imorgon. Det är inte ofta det blir så när det är uppdelat på två speldagar.

😆

Postat

Det bästa med forumets nya format är att error-sidan aldrig kommer upp numera som visar att man försöker posta två inlägg för snabbt efter varandra!

🥰

Postat

Och datorn håller på att pajja. Vad är det billigaste man kan få en stationär dator som klarar cubase 4 och lite annat utan skärm för?

2800?

Postat

jag tror jag ska gå och raka näshåren nu, för nu är de sådär långa att jag frestas att sitta och dra i dem manuellt.

Postat

jag tror jag ska gå och raka näshåren nu, för nu är de sådär långa att jag frestas att sitta och dra i dem manuellt.

Jag ska raka öronen. De är helt ludna och ett flertal långa strån på flera cm på vardera örat.

Jag har mer hår på öronen än på bröstet.

Postat

Jag ska raka öronen. De är helt ludna och ett flertal långa strån på flera cm på vardera örat.

Jag har mer hår på öronen än på bröstet.

jag har bara typ ett par strån av skäggkaraktär på vardera öra. på bröstet däremot, där kan man hitta decimeterlånga rackare.

Postat

vet inte om jag ska behålla bilden av debatt som spock eller som legolas som mental bild... svårt val faktiskt. fast jag tror jag väljer spock, känns mer rätt.

Postat

Har inte spelat in låtarna ännu, men börjat med bookletens design! Hehe.

Ska göra den klart helt först.

Omvända världen.

Postat

Har inte spelat in låtarna ännu, men börjat med bookletens design! Hehe.

Ska göra den klart helt först.

Omvända världen.

Samma här 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.