Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Läckert. Du vet inte hur man gör för att slippa centreringen på användarinformationen?

"Bra där", som bratsen säger.

Nu blir användarinfon väldigt liten.

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);

@-moz-document domain("forum.studio.se") {

body {
font: 13px Aller, 'PT Sans', Segoe, Calibri, sans-serif !important;
line-height: 105%; 
}

#header {
height: 136px;
}

#primary_nav {
font-size: 14px !important; 
}

#primary_nav, #secondary_nav, #user_navigation {
font-family: 'Unit Rounded OT', 'Mayberry Pro', 'Segoe Semibold', Calibri, sans-serif !important; 
}

#secondary_nav {
padding: 4px 15px 16px 25px !important; 
z-index: 25; 
}

#annonsstrip {
display: none; 
}

#content {
padding-top: 6px !important; 
}

h2, h2 .maintitle {
font-family: 'Unit Rounded OT', 'Mayberry Pro', 'Segoe Semibold', Calibri, sans-serif !important; 
font-size: 15px !important; 
}

h3 {
font: 16px Aller, 'PT Sans', Segoe, Calibri, sans-serif !important;
}

#section_links {
font-size: 28px !important; 
}

.post_block h3 {
padding: 4px 8px 2px 8px !important;
}

.author_info {
width: 98px !important; 
}

.user_controls, .author_info li.avatar, .author_info li.group_icon, .author_info li.title {
text-align: left !important; 
}

.author_info ul.user_fields li {
font-size: 0.7em !important; 
padding: 0px !important; 
}

.author_info ul.user_fields li span.ft {
text-align: left !important; 
padding: 0px !important; 
}

.post_body {
margin-left: 103px !important; 
line-height: 95% !important; 
}

ul.post_control {
padding: 2px 10px 24px 6px !important; 
height: 16px; 
}

.topic_share, .rep_bar, .moderation_bar, #reputation_filter { 
display: none; 
}

#footer_utilities, #board_footer { 
margin: 0px 15px 0px 15px !important; 
padding: 0px 0px 0px 0px !important; 
}

ul.topic_jump {
margin: 0 auto 10px !important; 
}

#topic_stats h2 { font-size: 12px !important; }

body#ipboard_body fieldset.submit, body#ipboard_body p.submit {
padding: 4px 0px 0px 0px !important; 
}

}

Jag provade med text-align: left, men det hände inget.
Glöm inte !important; för att bestämma över den gamla emotsägande CSS:en är rätt så !important :rolleyes:
Postat
Reklamborttagare har väl alla ganska välfungerande
Nja, jag är ganska besviken på det utbud som finns till andra webbläsare.

Jag kör Adblock Plus, Firebug (helt suveränt när man testar kod på sina webbplatser), Fission (förloppsindikator i adressfältet som i Safari), Greasemonkey är installerat men ej använt, Stylish (väldigt använt, speciellt i kombination med Adblock) och till sist YSlow som berättar hur sidan kan optimeras bättre (antal HTTP-anrop, CSS-sprites, Javascript-placeringar osv.).

Postat

Glöm inte !important; för att bestämma över den gamla emotsägande CSS:en är rätt så !important :rolleyes:

Super! Det var inte det som strulade, det var nåt annat jag hade missat. Skills du har!

Postat

Jag känner en tant som importerar

en important

smileypalm.gif

Postat (redigerat)

Oapropå det så kommer jag inte logga in på msn ikväll för då kommer den argentinska tjejen som jag drömmer om på både nätterna och dagarna vara inne, och henne vill jag särskilt nu efter jag har vart i Paris och har lite att berätta bara prata med när jag kan göra det obehindrat och idag måste jag fixa med Ipoden och kan inte vara uppe hur länge som helst. Jag kommer inte berätta att jag drömde om henne i förrgår natt för hela poängen med drömmen var att vi var sådär gulligt på gränsen till att bli tillsammans (vilket är helt uppåt väggarna naturligtvis).

SÅERE

edit. jobbigt, för hon är inne på fejan just precis nu.

pusspuss

Redigerat av Dingbats
Postat

vad mer är är det som så att det är som så här:

Jag är jävligt trött på att bo hemma och skräms vid tanken att bo i Stockholm resten av livet, som är en otroligt liten by jämfört med Paris, där man dessutom pratar franska vilket är tufft och ballt. Jag fattade inte många ord av vad de sa när jag var där nu, men vafan, nu ska jag ge mig fan på att lära mig språket lika flytande som Seine och sen är målet om typ två år eller nåt att åka dit och plugga klart sista året eller så och sen bo där ett tag. På riktigt för fan, nåt ska man väl klara av.

+ att The Drums skiva är bra.

Postat

Trots att den är bra åker nog The Drums-skivan inte in i Ipoden. Det är inte sån musik som jag kommer lyssna på på landet tror jag.

Postat

.post_block{background:#f6f7f8 !important}

#ipboard_body{background:#f9faFb !important}

Lite mjukare för ögat.

Postat

.post_block{background:#f6f7f8 !important}

#ipboard_body{background:#f9faFb !important}

Lite mjukare för ögat.

Händer ingenting.

Postat

Jag ser fram emot den dan när alla har fått nog av att lyssna på vad de andra gör på dagarna osv (jävligt tjatigt mm) så det enda vi gör är att diskuterar hur vi ska modda forumet till att se bättre ut.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.